Mis on lahendamise aeg?
Lahendamise aeg on aeg, mis kulub sedeli lahendamisele. See algab sekundist, mil sedel ilmub teie kasutajatoe töölauale ja lõpeb, kui agent või klient vajutab nuppu Lahenda. Vahel lahendab sedeli automaatselt Reegel, mis taustal töötab.
Kõige tavalisemad olukorras, kus sedel lahendatakse automaatselt on siis, kui klient kirjutab küsimuse, kasutajatoe agent vastav sedelile ja klient rohkem ei vasta. Tavaliselt käivitub pärast paari mitteaktiivse päeva möödumist reegel, mis sellise stsenaariumi korral sedeli lahendab.
Frequently Asked Questions
Mis on lahendamise aeg?
Lahendamise aeg on aeg kliendi päringu saamisest kuni juhtumi lahendamiseni, kui agent vajutab nuppu Lahenda (mõnikord lahendatakse see taustal töötava reegliga automaatselt).
Kuidas saate lahendamise aega kalkuleerida?
Selleks, et kalkuleerida lahenduse aega jagage kõigile kõnede arv töödeldud päringute arvuga.
Kuidas parandada lahendamise aega?
Selleks, et parandada lahendamise aega tuleb esmalt tagada klienditeeninduse kvaliteet. mõlemad agendid peaksid olema oma tööks korralikult ettevalmistunud ja peaksid omama õigeid tööriistu, mis neid töö tegemisel aitaksid. Tänu Liveagent`i tarkvarale saab töid automatiseerida ja agent saab hallata suhtluskanaleid ühet kohast ning omab juurdepääsu raportitele.
Expert’s note
Lahendamise aeg on aeg, mis kulub kliendi päringu lahendamisele. Oluline on tagada õigeaegne lahendamine, mida saab kontrollida LiveAgent'i raportitest.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.