Mis on kliendi hääl?
Kliendi hääl on protsess, mille käigus kogutakse kliendi ootusi ja eelistusi. See on kliendi tagasiside vorm tema kogemuse kohta, mida ta on ettevõtte tootega tegeledes saanud.
Tagasiside saadakse kõnede või e-kirjade abil, mis üldjuhul genereeritakse ettevõtte turundusmeeskonna poolt. Selline protsess aitab ettevõttel parandada oma mainet ja tooteid, et need vastaksid klientide ootustele. See annab kliendile rahuldava tunde ostetava toote osas, sest ettevõte on valmis parema teeninduse nimel initsiatiivi võtma.
Expert’s note
Kliendi hääl kogub kliendi ootusi, eelistusi ja kogemusi. See parandab kliendi rahulolu, eristab brändi ja suurendab kasumit.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.