Mis on ooteaeg?
Ooteaeg on aeg, mille jooksul klient peab ootama kõne ühendamist agendiga.
Ooteaja jälgimise ja läbivaatamise abil saab ettevõte juhtida oma tugipersonali. Näiteks kui ooteaeg on liiga pikk, peaksid nad oma töötajaid koolitama nii, et ooteaeg väheneks. Nii on kliendid nende teenusega rohkem rahul.
Teiseks asjaks, mida saab parandada, on palgata rohkem agente, kes hoolitseksid telefonikõnede eest ja koolitada agente vastavalt nende pädevusele.
Frequently Asked Questions
Mida tähendab ooetaeg?
Ooteaeg on aeg, mille jooksul helistaja jääb IVR-kõne ajal ootele, enne kui ta loobub kõnest, ta suunatakse vestluse agendile või ühendus katkestatakse. See võimaldab teil hinnata, kas kliendid peavad ühendust kaua ootama või kulgeb see sujuvalt. Kui aeg on liiga pikk, tähendab see, et peate püüdma seda aega vähendada.
Kuidas mõõta ooteaega?
Võite mõõta ooteaega, liites kokku aja, mille kliendid veedavad agentidega ühenduse loomiseks ja jagades selle kontaktide või kontaktivõtmise katsete arvuga. Mida suurem on see suhtarv, seda frustreerivam võib olla selle suhtluskanali haldamine.
Kas on võimalusi ooteaja parandamiseks?
Ooteaega saab parandada töötajate koolitamisega, et nad suudaksid taotlusi tõhusamalt käsitleda. Kui taotlusi on töötajate arvu kohta liiga palju, peaksite kaaluma uute töötajate palkamist. Klienditeenindus muudes suhtluskanalites võib samuti aidata seisuaega vähendada. Tänu sellele saavad kliendid valida neile sobivama suhtluskanali.
Expert’s note
Ooteaeg on aeg, mille jooksul klient peab ootama kõne ühendamist agendiga. See peaks olema võimalikult lühike, et parandada klientide rahulolu.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.