Mis on klientide nimekirjad?
Klientide nimekiri on osa teie klientidest, mis tugineb teatud kriteeriumitele. Selleks võib olla nimekiri teie endisest või praegustest ostjatest. Klientide nimekirjasid saab kasutada kampaaniateks ja klientidega sammu pidamiseks.
LiveAgent`is saate klientide nimekirjasid luua vastavalt enda kriteeriumitele.
Frequently Asked Questions
Mis on klientide nimekirjad?
Klientide nimekiri on nimekiri klientidest, kes on teatud kriteeriumi alusel määratletud. Selliseks kriteeriumiks võivad olla näiteks praegused ostjad või kliendid, kes on teatud perioodi jooksul ostu sooritanud. LiveAgent`is saate luua oma enda klientide nimekirja.
Kuidas LiveAgent`is klientide mimekirjadele juurde pääseda?
Vastavate lubadega agentidel on Liveagent`is juurdepääs spetsiifilistele klientide nimekirjadele. Kui olete tavaline agent, on teil juurdepääs klientide nimekirjale. Kui teil on laiaulatuslikumad load, saate kontrollida ka teisi nimekirjasid. Kogu info leiate agentide paneeli vahelehelt Kliendid.
Kas saate oma klientide nimekirjasid LiveAgent`is redigeerida?
Saate redigeerida klientide nimekirja, millele teil on LiveAgent`is juurdepääs. On oluline neid kohandada ja uuendada, sest see muudab teie töö lihtsamaks.
Expert’s note
Klientide nimekiri on osa klientidest, mis tugineb teatud kriteeriumitele. Seda saab kasutada kampaaniateks ja klientidega sammu pidamiseks.
Pakkuge erakordsetklienditeenindust.
Reaalajas vestlus on oluline tööriist iga klienditoe agendi jaoks, aidates suurendada tulusid kuni 48%. Samuti aitab kõnekeskus lahendada klientide probleeme isiklikuma lähenemisega, suurendades probleemide lahendamist kuni 56%. LiveAgent pakub mitmekülgset klienditoe lahendust, mis hõlmab ka piletisüsteemi, sotsiaalmeediat, teadmusbaasi ja palju muud. Alustage tasuta prooviperioodi ja avastage, miks LiveAgent on valdkonna liider.
LiveAgent pakub erinevaid tarkvaralahendusi, mis võimaldavad ettevõtetel pakkuda paremat klienditeenindust. Lisaks on võimalik lihtsalt lisada manuseid artiklitele ja luua oma kliendikogukond. Tasuta prooviversioonid ja mitmed erinevad võimalused muudavad LiveAgenti atraktiivseks valikuks ettevõtetele.
Antud tekstis käsitletakse tutvumiskõne kontrollnimekirja ja HelpCrunchi teadmusbaasi. Tutvumiskõne kontrollnimekiri aitab müügiprotsessis olla organiseeritum ja tõhusam ning on kasulik kõigile müügi- ja turundusmeeskonna liikmetele ning müügijuhile. HelpCrunchi teadmusbaasi innovatiivsed funktsioonid võimaldavad erinevaid suhtlusviise, tasuta proovivõimalust ning positiivseid hinnanguid. Sobib klientidele, kes soovivad parandada oma kliendisuhteid. Kokkuvõtlikult on tekstis esitatud müügistrateegia abivahendid.