Mis on kontaktikeskuse tarkvara?
Kontaktikeskuse tarkvara on tehnoloogia, mis saadab klientide kontakte üle mitmete kanalite (nt. e-mail, telefon, live vestlus, sotsiaalmeedia ja muu) klienditeeninduse esindajatele. See tõstab kontaktikeskuse efektiivsust ja produktiivsust.
Kontaktikeskus on osa organisatsioonist, mis keskendub kliendisuhtlusele. Kontaktikeskus pakub ka võtmenäitajate raporteid. Kasutajatel on võimalus üles seada reegleid, et muuta teatud tüüpi päringute ning probleemidega tegelemine agentide jaoks lihtsamaks.
Frequently Asked Questions
What is contact center software?
Contact center software is a technological tool that increases the effectiveness and efficiency of the customer service team. Thanks to the use of such software, the contact between the customer and the customer service agent is easier and more efficient.
Does LiveAgent provide contact center software?
LiveAgent is primarily a software for contact centers. It provides multichannel contact center solutions for help desks, offering features such as support for phone calls, mailboxes, chats and social media. This comprehensive software enables better contact with the client, ensuring a seamless customer service experience.
What are the must-have contact center software?
A good software for the customer service center should have an automatic call distributor. Thanks to this functionality, the client will quickly find the right agent. The second important feature is multi-level IVR which allows callers to easily select the section they want to contact. A useful feature is to route clients to agents according to their skills and create custom connection queues that allow them to connect to the appropriate agents. An unquestionable advantage of the customer service center software is the possibility of synchronization with CRM and other business tools.
Expert’s note
Kontaktikeskuse tarkvara on tehnoloogia, mille abil klientide kontaktid saadetakse mitmete kanalite kaudu klienditeeninduse esindajatele, tõstes kontaktikeskuse efektiivsust ja tootlikkust.
Kasutage oma klientide iseteeninduse kogemuse optimeerimiseks KKK tarkvara
Kohandage iseteenindusportaal oma ettevõtte kuvandiga. LiveAgent pakub mitmekanalilist lahendust, mis suurendab kliendirahulolu. Seadistage mitu teadmistebaasi ja KKK-d erinevatele vaatajaskondadele. Kasutage nutikat otsingu vidinat, et aidata klientidel kiiresti leida vajalikku teavet. Parandage agendi tootlikkust ja võimaldage klientidel end ise aidata. Kasutage WYSIWYG redaktorit, et luua hõlpsasti seeditavat sisu.
LiveAgent pakub mitme kanaliga kliendituge mitmekülgsete funktsioonide ja integratsioonidega. Hind on taskukohane, kuid kasutajad mainivad õppimiskõverat. MailChimp on turundusplatvorm, mis pakub meiliautomatiseerimist ja integreerub LiveAgentiga. Slack on reaalajas sõnumsideplatvorm, mis integreerub ka LiveAgentiga ja võimaldab skaleerida tugiesindajate arvu vastavalt vajadusele.