Mis on kõnekeskuse tarkvara?
Kõnekeskus on koht kus ettevõte tegeleb klientide kõnedega. Seda kasutatakse, et pakkuda kliendituge, telemarketingi või selleks, et müüa tooteid ja teenuseid. Kõnekeskuse tarkvata on komplekt rakendusi ja tööriistu. Seda tüüpi tarkvaral on kaks kategooriat: kliendisuhete haldamise tarkvara ja arvutitelefoni integratsioonitarkvara.
Kõnekeskuse tarkvara on palju erinevaid tüüpe, näiteks brauseripõhised, pilvepõhised kõnekeskuse või hostitud kõnekeskuse tarkvara. Pilvepõhise tarkvaraga on kõik andmed salvestatud pilve. Brauseripõhise tarkvaraga on kõik funktsioonid kasutaja brauseris.
Expert’s note
Kõnekeskuse tarkvara võimaldab ettevõtetel paremini hallata klientide suhtlust. See sisaldab erinevaid funktsioone ja tööriistu, mis aitavad suurendada agendi tootlikkust ja teeninduskvaliteeti.
Kasutage oma klientide iseteeninduse kogemuse optimeerimiseks KKK tarkvara
Andke oma klientidele võimalus leida iseteeninduse abil otsitud vastuseid. LiveAgenti KKK tarkvara võimaldab Teil luua suurepäraseid kliendiportaale.
Lojaalsusprogrammi e-posti mallid
Hoolikalt koostatud püsikliendiprogrammi e-posti mallid võivad hoida klientide säilitamise kõrgel ja vähendada klientide kadumise määra. Avaldage tänu oma klientidele juba täna.
Kõnekeskuse nõuete kontrollnimekiri
Tekst annab nõu turunduse ja klienditeeninduse valdkonnas ning sisaldab kontrollnimekirju nii kõnekeskuste protsesside kui ka graafilise disaini kohta. Samuti käsitletakse autoriõigusi loometööde korral ning antakse juhised LiveAgenti paigaldamisel.