Mis on agent?
Agendid on lahutamatud osa igast ettevõttest. Agendid või teeninduse esindajad on inimesed, kes hoolitsevad klientide eest ja pakuvad klienditoe teenust. Nad vastavad kõnedele, vestlustele ja sõnumitele, et lahendada päringuid ettevõtte toodete ning teenuste kohta.
Oluline on oma klientidest lugupidada. Klienditeeninduse esindajad peavad olema ideaalne kombinatsioon oskustest, isiklikest atribuutidest ja kirest toote ja töö vastu.
Selleks peavad edukal klienditeenindajal olema teatud oskused ja omadused:
- Kannatlikkus – klientide kaebustega tegelemine võib mõnikord olla masendav. Kannatlikkuse ülesnäitamine ja mitte pingutamine on väga oluline kvaliteet, mis klienditeenindajal peaks olema.
- Suurepärased suhtlemisoskused – arusaamatused võivad põhjustada suuri probleeme, seega on edukate agentide jaoks oluline oskus klientidega tõhusalt suhelda.
- Leidkus – kliendile meeldejääva teenuse pakkumiseks peab agent olema leidlik ja
- Empaatia – nende päringute ja kaebustega tegelemisel on oluline teada, kuidas panna end kliendi olukorda.
- Ajahaldusoskused – agendid peavad tegelema korraga paljude erinevate kaebuste, ülesannete ja küsimustega. Sellepärast peavad nad oma aega tõhusalt juhtima.
- Eesmärgile orienteeritud olemus – kuigi isikupära on suurepärane pakkuda, on äriplaanist kinnipidamine ja mõõdikutega töötamine agendi jaoks soovitud kvaliteet.
Paljudes organisatsioonides, ettevõtetes ja isegi kasutajatoe tarkvaralahendustes on tavaliselt mitut tüüpi agente, kellel on erinevad rollid, kohustused ja õigused.
Saage LiveAgent`i Agentide kohta rohkem teada.
Ready to boost your customer service support?
LiveAgent's help desk is designed to make your agents' work easier and faster.
Expert’s note
Agent on klienditeeninduse esindaja, kes vastab päringutele, vestlustele ja kõnedele ning lahendab klientide probleeme. Oluline on agendi suhtlusoskus ja pühendumus.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.