Õige sobivus haridus ja vabaühenduse ärile

Tervenisti skaleeruv, adapteeruv ja kohandatav Teie vajaduste järgi.

  • ✓ Pole seadistamise tasu
  • ✓ 24/7 klienditeenindus
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Teenige rohkem tulu

Looge mälestusväärseid kliendikogemusi, mis kasvatavad tulu.

97%

Parandage rahulolu

Rõõmustage kliente välkkiirete vastustega.

16×

Tõstke klientide väärtust

Suurendage müüki hoides kliendid lojaalsena Teie brändile.

Business background

Klienditoe tarkvara Hariduse ja valitsusväliste organisatsioonide institutsioonidele

Keskenduge oma asutuse positiivsele mõjule ühiskonnale või keskkonnale LiveAgenti abil, mis on 2020. aastal enim arvustatud ja hinnatud #1 kasutajatoe tarkvaraks VKEdele. Olge oma partneritele lähemal ja muutke koos.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Handle many requests at the same time with LiveAgent

Säästke aega rakendades automatiseerimist

Haridus ja valitsusvälised organisatsioonid on tavaliselt huvitatud tugevate personaalsete sidemete ehitamisest, sest seal nad tegutsevad. Siiski on hea mõte neil katta oma isiklikud tegevused LiveAgentiga, et säästa oma tööaja ressursse. Kogu nende suhtluse, sealhulgas sotsiaalmeedia kanalite, reaalajas vestluse ja kontaktivormide ühendamine on nende äri parandamiseks ülioluline. Lisaks imetleme nende pingutusi selle maailma paremaks muutmisel!

Edastage suhtlus oma sidusrühmadega

Ärge kunagi kaotage oma eelmise vestluse järge praeguste ja potentsiaalsete sidusrühmadega. Tänu universaalsele postkastile ja võimsal otsingule, leiate täpselt õige pileti, mida vajate. Alustage suhtlust vestluses, jätkake piletiga ja lõpuks isegi helistage – kõik toimub samas kohas!

Person collecting multiple pieces of paper into one net
Woman responding to text while walking

Vastake päringutele kiiremini

Saage oma küsimustele koheseid vastused ja murdke keelebarjäär juba täna. Võite isegi hankida reaalajas trükkimise vaate, mis aitab Teil õigel ajal õigeid vastuseid ette valmistada. Kas liigute sageli kohtade vahel? Pole probleemi, LiveAgent pakub Teile mobiilirakendusi, et hoida ühendust kõikjal. Teie õpilased on kiirusest hämmingus! Teate küll: E=mc2!

Muutke oma klienditeenindus kaasaegseks

Rajage oma asutus kaasaegse mõtlemisega, kättesaadavana ja kommunikatsiooni tundva organisatsioonina ning looge tulutoov kliendikeskne veebipõhine kohalolek. Suhelge potentsiaalsete õpilaste ja nende vanematega või meelitage ligi uusi annetajaid, kasutades reaalajas vestlust.

Right tools to increase sales

Rõõmsad kliendid on parimad kliendid

Pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikust populaarsetest klienditoe lahendustest.

Kuidas saavad teie EDU ja valitsusvälised organisatsioonid LiveAgenti rakendamisest kasu?

Tõstke rahulolu

Andke oma klientidele vabadus Teiega ühendust võtta mis tahes meelepärasel kanalil– olgu see siis reaalajas vestlus, e-post, telefon või sotsiaalmeedia.

Parandage efektiivsust

Automatiseerige igapäevaseid ja korduvaid ülesandeid, et saaksite keskenduda kliendisuhete arendamisele.

Näidake eeskuju

Hakake klienditeeninduse valdkonna liidriks, parandades klientide rahulolu, reageerimisaegu ja tootlikkust.

5 star rating

Kõrgeimad turvastandardid

LiveAgent pakub uusimaid turvastandardeid ja uusimat vastavust. Teie privaatne suhtlus on turvaline ja krüpteeritud ning asub Teie eelistuste põhjal ELi, USA või Aasia andmekeskustes. LiveAgent vastab ka täielikult GDPR-ile ja järgib SaaS-i tööstuse uusimaid parimaid tavasid.

Efektiivne ressursside haldamine

Rahalised ja inimressursid on iga mittetulundusühingu üks olulisemaid osasid. Ärge kunagi raisake oma vabatahtlike või osalejate aega mitme e-posti postkasti või muu kanali haldamisega ning investeerige pigem oma projektide mõjuala laiendamisele. LiveAgentile tuginemine võib Teie nägemuse jõudlusele ja edule märkimisväärse tõuke anda.

Woman ordering at the table
Person holding a pen in the hand

24/7 klienditeenindus aastaringselt

Äripartnerid ja kliendid tahavad viivitamatult saada teavet projektide, rahalise panuse või Teie tegevuse mõju kohta, olenemata kellaajast, päevast või asukohast. Lihtsa, kuid uskumatult väärtusliku kliendiportaali loomine koos KKK-de, kogukonna foorumite või mitme erineva kategooria ja artiklitega, aitab neil kogu aeg õiget teavet saada. See säästab ka Teie agentide aega, kuna klientidel on võimalus ise vastuseid otsida.

Vaadake miks ettevõtted valivad LiveAgenti

Kõige taskukohasem klienditoe lahendus

LiveAgenti tasuta pakett pakub tasuta teadmusbaasi koos teiste funktsioonidega. Tasuliste pakettidega saate veelgi rohkem ning jätkuvalt mõistliku hinnaga.

$9 kuu

Small business

  • Piiramatu sedelite ajalugu
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 kuu

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 kuu

Tasuta

  • 7 päevane piletite ajalugu
  • 1 e-posti aadress
  • 1 vestlusnupp
  • 1 contact form

Säästke LiveAgentiga rohkem

Avastage, kuidas säästa rohkem raha meie hinnakalkulaatori abil, ja valige oma klienditoe meeskonnale õige klienditoe süsteem.

Related Articles to Haridus ja vabaühendus
Kasutage meie väga konverteerivaid uuendamise e-posti malle juhisena oma isiklike mallide koostamiseks, mis on osa Teie uuendamise kampaaniatest.

Uuendamise e-posti mallid

Artikkel pakub 10 uuendamise e-posti malli, erinevaid uuenduste meeldetuletusmeilide strateegiaid ning soovitusi efektiivsete e-kirjade koostamiseks klientide lojaalsuse säilitamiseks.

Liveagent on VKE-de jaoks enim arvustatud ja hinnatud #1 klienditoe tarkvaraks 2019. ja 2020. aastal. Suured ettevõtted saavad oma reaalajas trükkimisvaate funktsiooniga sageli oma investeeringutasuvuse LiveAgentilt kiiresti kätte.

Klienditoe tarkvara suurettevõtetele

Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.

Pakkuge koronaviiruse ajal suurepärast klienditeenindust, kaitstes samal ajal oma töötajaid. Kasutage kaugtööd toetavaid klienditoe lahendusi.

Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?

Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x