Tänapäeva ärimaailmas on hea klienditeeninduse tööriist üle mitme kanali kliendisuhtluse haldamiseks ülimalt oluline – sotsiaalmeedia, veebileht, mobiiliäpid, Zendesk on top sooritusega lahendus, domineerides kasutajatoe tarkvara turgu juba viimased 10 aastat.
Teisisõnu, see on kõik-ühes lahendus, millel on sisseehitatud abikeskus ja kogukonna foorum, kus kliendid saavad otsida vastuseid levinud küsimustele või suhelda teiste kasutajatega. Selle tulemusena saavad agendid keerukatele päringutele rohkem aega pühendada.
Kuid nagu kõik muud tarkvaralahendused peaaegu kõigis valdkondades, ei olnud Zendesk mõeldud igat tüüpi äri jaoks – see ei pruugi olla nii kohandatav ja skaleeritav. Mõned ettevõtted võivad avastada, et see pole nende hinnavahemikus saadaval või sellel puuduvad mõned põhilised funktsioonid ja integratsioonid, mida nende ettevõte vajab.
Sellesse juhisesse oleme kogunud mõned parimad Zendesk`i konkurendid ja võrrelnud neid järgmiste faktorite põhjal:
- Hind: Siinohal pole eriti laialt midagi aruteda, sest eelarve, mida te klienditeenindusle kulutate, on oluline. See võib pikemas perspektiivis teie aluspiiri ja ROI-d palju muuta. Käesolev artikkel võrdleb erinevaid hinnaplaane ja nendega seonduvaid funktsioone, et määratleda, milline on teie raha eest parim valik.
- Põhifunktsioonid: Klienditoe tarkvara peaks põhifunktsioonide abil nagu intuitiivne liides, töölaud, vestlusrobotid, sedelite haldamise süsteem, jne tegema kogu klienditoe töö lihtsamaks. See on midagi, mida iga kasutajatoe lahendus peaks usaldusväärsel ja taskukohasel moel pakkuma.
- Arenenud funktsioonid: Automatiseeritud töövood, KKK-de ehitamine poodi korduma kippuvate kliendiküsimuste jaoks ja teised arenenud funktsioonid aitavad teil kasutajatele muljet avaldada ja oma vastamisaegasid vähendada.
- Reporteerimine: Kindlasti soovite head ülevaadet sellest, kuidas teie kliendipäringutega tegeletakse ja tuvastada potentsiaalseid paranduskohti. See on teostatav läbi analüütika ja teiste raporteerimise funktsioonide. Seega, iga tööriist, mille eesmärgiks on seatud esmavalikuks olemine peab omama detailset aruandluse komplekti, mis annab teile tulemustest põhjaliku ülevaate.
- Integratsioonid: Integratsioonid teiste tööriistadega võivad olla väga olulised eriti, mis puutub eKaubanduse platvorme. Näiteks integratsioon Shopify`ga võimaldab teil teha tagasimakseid, näha klientide ajalugu ja teha teisi asju. Käesolev artikkel hindab, milliseid tööriistu saate muu tarkvaraga integreerida, keskendudes eKaubanduse platvormidele.
LiveAgent
LiveAgent on hea Zendesk`i alternatiiv.
LiveAgent`is kombineerime lihtsuse ja kasutuskerguse arenenud funktsioonidega, mis saavad aidata teil parandada oma kliendituge mitmel erinevad moel. See kõik algab meie intuitiivse sedelisüsteemiga, mis on klienditeeninduse üks kõige esmavajalikumaid tööriistu. Süsteem loob igale kliendipäringule sedeleid automaatselt ja määrab need sobivale agendile ja osakonnale.
LiveAgent`il on ka laialdane kasutajatoe tööriist, mis pakub universaalset postkasti, mis võimaldab teile juurdepääsu kõigile oma sõnumitele ühest kohast. See muudab teie sedelite, e-mailide, sotsiaalmeedia sõnumite, telefonikõnede haldamise palju sujuvamaks.
Meie live vestluse vidin pakub personaalset reaalajas tuge koos sisseehitatud CRM-i ja automaatse vestluse suunamisega, et vähendada vastamise aegasid. Saate personaliseerida oma tuge vastavalt teie klientide lehekülgede külastustele, asukohale ja ajale, mis nad teie veebilehel veedavad.
Mis muudab selle Zendesk`ist erinevaks?
Kui hindate kiirust on LiveAgent üks teie parimaid valikuid turul: sellel on kiireim vestluse vidin, mis laeb sõnumid täielikult kõigest 2.5 sekundiga!
LiveAgent sobib Zendesk`iga ka peaaegu kõigi funktsioonide osas, kaasaarvatud iseteeninduslik kliendiportaal, teadmistebaasid, automatiseerimise reeglid, täiustatud vestluse funktsioonid, piiramatu vestluste ajalugu ja piiramatu 24/7 klienditugi. Veelgi olulisem on see, et LiveAgent`ile üleminek säästab kuni 73% teie eelarvest. Pakume ka tasuta migratsiooni teiste teenusepakkujate juurest – saate kõik andmed oma praeguse teenusepakkuja juurest üle kanda kas plugina või meie tehnilise toe spetsialistide abil.
LiveAgent`il on tasuta 14-päevane prooviperiood koos All-Inclusive Plaaniga, mida saab hiljem ühesse tasulistest plaanidest üle kanda (alustades $15/agent/kuus) või vahetada madalama tasuta plaani vastu.
Zendesk pakub kolme plaani: Toe meeskond (19$ agendi kohta kuus), Toe petsialist (49$ agendi kohta kuus) ja Toe ettevõte (99$ agendi kohta kuus). Lisaks peate Zendesk`i võimaluste tõeliseks avastamiseks tutvuma nende toe professionaali või toe ettevõtte plaaniga, mis võivad kujuneda palju kallimaks, kui LiveAgent, seda eriti suurte toe meeskondade puhul.
Tired of searching?
Are you still looking for software that will help you improve your customer service? LiveAgent may be the solution for you!
Freshdesk
Niipea kui Freshdeski sisse logite, näete, et tööriista keskmeks on sedelisüsteem. Teie peamiseks aknaks on aruandluse töölaud, mis näitab tähtaja ületanud sedeleid, lahendamata sedeleid, avatud sedelite koguarvu ja teisi mõõdikuid. Töölauda saab kohandada, lisades vidinaid, nagu kliendirahulolu statistika ja tulemuste kaardid.
Funktsioonid nagu konserveeritud sõnumid, stsenaariumi automatiseerimine ja kohandatud sedelitööriistad aitavad tõsta agentide produktiivsust, sest need vabastavad korduvatest ülesannetest.
Freshdesk`i silmapaistev funktsioon on Freshdesk Arcade – mängulisuse funktsioon, mis loob sedelite lahendamise edetabeli ja annab parimatele aumärke. Arcade’i puhul võib eriti silma paista selle kohandatavus: saate otsustada, millised sündmused annavad milliste väärtustega punkte ja luua kohandatud päringuid.
Koostöö võimalused nagu erinevate toe sedelite linkimine sarnaste toe sedelitega, olukordade lahenduste pakkumine ja keerulisemad sedelisüsteemid.
Mis muudab selle Zendesk`ist erinevaks?
Lisaks mängulisuse funktsioonile on Freshdesk`i üheks oluliseks eeliseks Zendesk`i ees selle kasutusmugavus – mitte ainult teie tugimeeskonnale, vaid ka klientide jaoks.
Tänu integratsioonile Enterprise Bot`iga tunduvad tehisintellekti abiga e-mailide vastused, mida teie kliendid saavad, loomulikud ja spontaansed, just nagu oleks need saatnud päris inimene. Vestluse kogemus on samuti intuitiivne; see meenutab isegi Whatsapp`i või teisi sarnaseid sõnumsideteenuseid. Zendesk muudab need protsessid robot e-mailidega ja klientide järjekorda seadmisega veidi kohmakamaks, pärast mida peavad nad enne sedeli määramist vormi ära täitma.
Freshdesk on soodsam, eriti puudutab see kõrgemat taset – nende Enterpise plaan maksab 79$ agendi kohta kuus, Zendesk`i oma aga 99$ kasutaja kohta kuus.
Help Scout
Help Scout`i välimus töötati välja nii, et see meenutaks isiklikku e-maili postkasti – pole sedeleid, juhtumeid ega sarnaseid toe kanaleid, mida jälgida. Kui otsite tööriista, mida on lihtne kasutada ja millel pole keerulist töölauda, mille valdamiseks kulub aega, on Help Scout üks parimaid valikuid. Kasutajad leiavad, et see on üsna intuitiivne ja kergesti navigeeritav, kuigi see võib olla suurte toe meeskondade jaoks pisut liiga lihtsustatud.
Kasutajad saavad iga jagatud e-maili aadressi jaoks seadistada mitu postkasti, mis võimaldab neil teha osakondade vahel koostööd või hallata erinevaid brände ühe konto alt. See on kohandatud turunduse ja klienditoe agentuuridele, kes haldavad mitut kontot korraga.
Üks Help Scout’i silmapaistvaid funktsioone on Help Scout Beacon, mis võimaldab teie kasutajatel saada abi, mida nad vajavad ilma hetkel sirvitava lehe pealt lahkumata. See on lihtne otsinguriba, mida kuvatakse teie veebilehe igal leheküljel võimaldades külastajatel otsida teie teadmistebaasist infot ilma, et peaksite otsima üles “abi” lehekülge.
Mis muudab selle Zendesk`ist erinevaks?
Esimene suur erinevus, mida märkate, on see, et Help Scout`i on palju lihtsam ja kiirem üles seada. Selle käivitamiseks ja kasutajatega mitmekanalilise suhtluse lihtsustamiseks kulub vaid mõni minut.
Kui soovite lülituda Zendesk`ilt Help Scout`ile, saate kasutada nende Zendesk`i migreerimise tööriista, et kolida üle kõik oma kliendiprofiilid, sedelite ajaloo ja abikeskuse artiklid Zendesk`ist Help Scout`i. Kõike seda saab teha mõne hetkega automaatselt, ilma teie IT-toe abita.
Nagu paljud teised Zendesk`i konkurendid siin nimekirjas, on Help Scout samuti soodsam, pakkudes kahte plaani: Standard ($20/agent/kuus) ja Plus ($35/agent/kuu).
Zoho Desk
Üks Zoho Desk`i huvitavamaid funktsioone on suur hulk kohandamisvalikuid, mida saate peaaegu igas hinnaplaanis. Saate kõik ümber korraldada ülemises menüüs, näiteks komponente ümber nimetada ja üksikuid vaateid seadistada. Nii saate luua 100% personaalsema kogemuse, milles on teil kõige lihtsam navigeerida.
Teisalt üks kõige suurem puudus, mida Zoho Desk`i kasutajad on maininud on selle vananenud liides. Võib kindlalt öelda, et Zoho Desk pole selles konkurentsis suutnud sammu pidada – tekst domineerib suurt osa liidesest ja seda pole lihtne omandada, kui te pole tehnikatundlik. Õnneks, nagu paljud kasutajatoe platvormid, kasutab Zoho sedelite tähtsuse järjekorda seadmiseks värvikoodi, mis aitab navigeerida.
Zoho on uhke oma töövoo disaini üle, mille nimeks on Zoho Blueprint – visuaalne tööriist, mis aitab teil luua töövoogusid kasutades objektide lohistamise ja kukutamise funktsiooni ja ühendajaid. Lisaks Blueprint`ile, saate juurdepääsu paljudele ettevalmistatud automatsiononidele, mis võivad päris kasulikuks osutuda.
Zoho Desk pakub ka sotsiaalse toe integreerimist, et kliendid saaksid esitada küsimusi ja isegi toe taotlusi suurte sotsiaalmeedia platvormide, nagu Facebook ja Twitter, kaudu.
Mis muudab selle Zendesk`ist erinevaks?
Üks peamisi põhjusi, miks Zoho Desk`i kaaluda, on see, et Zoho Desk`il on Zoho CRM-iga kahesuunaline integratsioon. Kui olete juba selle ökosüsteemi fänn, peaks Zoho Desk olema teie jaoks parim valik
Lisaks, kui pakute erinevaid teenuseid või haldate ühe katuse alt mitmeid brände, on teil vaja kasutajatuge, et kõiki neid muutujaid hallata. Selleks saate Zoho Desk`ile lisada osakondasid ja kohandada iga osakonna kogemust spetsiaalse klienditoe meeskonna, iseteeninduse portaalide, SLA-dega, jne.
Zia, Zoho Desk AI-assistent, suudab teie klientidega vestelda ning mõista nende konteksti ja emotsioone. See võimaldab AI-l koostada asjakohaseid toe artikleid ja aitab teie klienditoel probleeme lahendada.
customer service culture
Intercom
Intercom on klientide sõnumiside platvorm, mida kasutatakse turunduse, müügi ja toe jaoks. See toetub robotipõhisele algoritmile, suunatud e-mailidele ja integreeritud kasutajatoele, mis lihtsustab klientidega ühenduse saamist ja teeb müügivihjetest kliendid.
Seda tööriista presenteeritakse, kui Kliendusuhete platvormi CRM-is (kliendisuhete haldamine), mis toob välja Intercom`i keskendumise suhtlusele.
Intercom on lahe, sest see pakub palju erinevaid turundusfunktsioone, mis on spetsiaalselt suunatud müügivihjetele, mitte ainult tavapäraste klientide küsimuste lahendamisele.
Need tööriistad sisaldavad:
- Veebilehe vidinaid
- Bännereid
- Vestlusi
- Postitusi
- Mobiiliteated
- Toote tuure
Seega, kui otsite toe tööriista, mis pakub rohkem turundusele keskendunud vaatenurka, on Intercom selleks suurepärane valik. Paljud kasutajad leiavad, et selle automatiseerimise võimalused on inspireerivad ja selle vestlusvidin on hästi disainitud.
Üks huvitavamaid funktsioone siin on Intercom Series: visuaalne koostaja, mis võimaldab teil luua iga uue kliendi jaoks terve kampaania. Saate kaardistada kogu nende klienditeekonna ja otsustada, millist sisu nad konkreetsetele kriteeriumitele vastamisel saavad.
Mis muudab selle Zendesk`ist erinevaks?
Intercom`i eristavad Zendesk`ist vestlusrobotid ja tootetutvusedt. Platvorm on arendatud töölaua tööriistast palju keerulisemaks tarkvaralahenduseks, mis aitab teil automatiseerida peaaegu igat toe ja müügivihjete genereerimise igapäevarutiini osa.
Intercom`i on lihtsam kasutada ja nende kaasaegne kasutajaliidese disain on peaaegu võrreldamatu. Kuid Intercom ebaõnnestub seal, kus peaaegu kõik selles nimekirjas olevad Zendeski alternatiivid õnnestuvad – see on kallis ja mis veelgi hullem, selle hinnaplaanid on üsna segased. Väikeettevõtte stardipaketi plaan maksab 79$ kuus esimese kasutaja kohta ja 19$ kuus iga täiendava koha eest, kaasaarvatud vaid 1000 inimest kuus. Kõik lisad nõuavad täiendavaid makseid. Kõik ettevõtteplaanid on kohandatud, tuginedes kohtade arvul ja saavutatud inimeste arvul.
Re:amaze
Re:amaze on kasutajatoe ja live vestluse platvorm, mis on seotud klientide kaasamisega. Re:amaze abil saate luua vestlusroboteid oma sotsiaalmeedia, veebilehe ja SMS-ide jaoks.
Re:amaze pakub kolme vaikimisi robiti, mis aitavad teil alustada: Tervitusrobot , Tellimisrobot ka KKK-robot. Esimene ja viimane on üsna iseenesestmõistetavad: Tervitusrobotit kasutatakse tervitamiseks, KKK robot leiab aga iga kliendipäringu tarbeks parima KKK lehekülje. Tellimisrobot vastab küsimustele tellimuse kohta, neid kolme vaikimisi roboteid saab kasutada paljude kliendiprobleemidega tegelemiseks ja vastamisaja lühendamiseks.
Üks asi, mis nende robotitel puudub, on kohandamine – need on ettevalmistatud ja peaaegu kõik, mida saate teha, on need installida. Muudatusi teha ei saa ja robotid ei toeta isegi teisi keeli peale inglise keele, mis võib rahvusvaheliste ettevõtete jaoks suureks probleemiks osutuda.
Siiski on roboteid, mida saate kohandada. Neid nimetatakse kohandatud töövoo robotiteks ja need reageerivad töövoole, milleks on eelmääratletud päästik, mille saate luua kliendi tavapäraste tegevuste põhjal. See on standardiks kui-käesolev-voog, et visualiseerida ja kohandada vastuseid tüüpiliste kliendipäringute põhjal.
Mis muudab selle Zendesk`ist erinevaks?
Re:amaze on soodsam (eriti kallimad paketid) ja see sisaldab kõike, mida mitmekanaliliselt platvormilt vajate. Sedelüstseem, live vestlus, kasutajatugi, automatiseerimine – kõik on selle tööriistaga kaasas ning teil ei tule erinevate programmide ja lisade eest eraldi maksta.
Re:amaze’i on ka palju lihtsam seadistada: kogu protsess on üsna sujuv ja tööriista käivitamiseks pole vaja tehnilist taipu.
Veelgi enam, Re:amaze integreerub suurimate eKaubanduse platvormidega nagu Shopify ja Woocommerce. See võimaldab klienditoe agentidel töötada tellimustega otse Re:amaze töölaualt ilma samaaegselt e-kaubanduse töölauda avamata.
Säästke LiveAgent`iga rohkem
Võrrelge enimkasutatud tarkvara tööriistade erinevaid kombinatsioone ja saage teada, millised teile kõige paremini sobivad.
Lõppsõna
Kõik need Zendesk`i konkurendid on suurepärased alternetiivid, mis on välja töötatud oskuslike valdkonna meeskondade poolt.
Kuigi need on kindlasti kõik kvaliteetsed tööriistad, võivad mõned neist teie vajadustele paremini sobida, kui teised. Vaadake lähemalt nende hinnaplaane ja unikaalseid funktsioone, mis neid Zendesk`ist eristavad – need kõik pakuvad piiratud tasuta prooviperioode, seega võtke neist maksimum ja saage igast tööriistast võimalikult palju teada.
Siiski ei saa te LiveAgent`iga eksida: see on kiire, intuitiivne, kergesti üles seatav ja pakub 24/7 tuge.
Thinking about switching?
If LiveAgent sounds like the right alternative for you, check it out!
Frequently Asked Questions
What is similar to Zendesk?
LiveAgent is a sophisticated help desk software with plenty of features, but it can be costly. If you're looking for an alternative that comes as close as possible to Zendesk, Zoho Desk and Freshdesk are probably your best options. But if you're looking for a faster and easier-to-use alternative, we suggest LiveAgent. You'll get all the helpdesk features you're looking for – including social media monitoring – at a fraction of the cost.
What big companies use Zendesk?
Because of its elaborate features and great enterprise support, Zendesk is particularly popular among larger companies. Some of the biggest names include Siemens, Tesco, Uber, Mailchimp, Polaris, and others. However, Zendesk's focus on enterprises and complex features leaves many small businesses overwhelmed and paying more than they can afford.
What is Zendesk's competitive advantage?
The main reason why you would choose Zendesk over its competitors is the magnitude of its services and features. At its core, Zendesk is a help desk software solution – but it also offers much more than this if you're willing to pay extra. The tool also provides powerful analytics that help you make smart decisions using customer data.
Piletisüsteemi tarkvara süvauuring
Piletisüsteemide tarkvara aitab ettevõtetel jälgida ja lahendada klientide päringuid, parandades reageerimisaega ja klientide rahulolu. LiveAgent pakub mitmeid lisafunktsioone.
Asetage oma kliendid KÕIGI oma ettevõtmiste keskmesse
Kundede mõistmine on oluline ettevõtte edu ja lojaalsuse suurendamiseks. Kujutlusvõime ja empaatiavõime aitavad kliendikeskset lähenemist luua.
25 parimat intsidentide haldamise tarkvara
LiveAgent pakub uuenduslikke klienditoe lahendusi, sealhulgas auhindu ja märke meeskonna motiveerimiseks ning reaalajas vestlust ja vestluskutseid klientide kaasatuse suurendamiseks.