ServiceNow on on kõikehõlmav lahendus, mis aitab ettevõtetel viia oma tarkvara uuele tasemele ja parandada äritulemusi kõikjal.
Tööriist hõivab praegusel SaaS-i maastikul põneva ruumi: see on terve lahenduste komplekt, mis hõlmab peaaegu kõike alates IT-toest kuni personalihalduse ja klienditoeni. See viimane segment – klienditugi ja CRM – on miski, mille poolest on ServiceNow on eriti tuntud.
Miks inimesed valivad ServiceNow?
ServiceNow on olnud alates selle tulekust äärmiselt edukas ja selleks on mitmeid häid põhjuseid.
Ettevõte on isegi nimetatud ülemaailmseks ITSM liidriks (IT teenuste haldamine) 2020 aastal.
Siin on mõned põhjuseks, miks.
- See on võimas platvorm. Mõelge sellele: kui olete Deloitte, Volkswagen või mistahes suurettevõte, vajate sadade agentide, tuhandete töötajate ja miljonite klientide haldamiseks ühtset keerukat süsteemi. Teadmine, et teil on tugeva infrastruktuuriga võimas kaaslane, võib olla rahustav.
- See on pilvepõhine. Vaatamata selle keerulisusele ja teenuste ulatusele saab ServiceNow’d pilveteenuste abil rakendada. See tähendab, et teil pole vaja kalleid servereid, ei teki probleeme kohapealse rakendamisega ja puuduvad ka muud keerulised protsessid.
- See on midagi enamat kui CRM. Olenevalt teie vajadustest saate käsitsi valida funktsioonid ja teenused, mida oma ettevõtte jaoks tervikliku tarkvaralahenduse loomiseks vajate. Võib-olla vajate head IT-töölaua tööriista ja personalisüsteemi koos oma CRM-tööriistaga – ServiceNow suudab pakkuda seda ja palju muud, kuigi hinnatõusuga.
5 ServiceNow alternatiivi võrdlus:
- LiveAgent
- Jira Service Desk
- Zendesk
- Zoho Desk
- SysAid
Iga lahenduse puhul hinnati ja võrreldi järgmisi kriteerumeid:
- Kasutuslihtsus: see on paljude kasutajate jaoks äritarkvaralahenduse üks kriitilisemaid aspekte. Kui teil on tööriist, mida teie klienditeeninduse esinajad saavad kiiresti omandada, säästate palju aega ja vaeva nii sisseelamisel kui ka igapäevaste ülesannete täitmisel.
- Kasutajaliides: kuna see on tööriist, mida teie meeskond igapäevaselt kasutab, tuleks veenduda, et selle kasutamine on meeldiv ja rahuldustpakkuv. Paljud tööriistad püüavad muuta klientide kaasamise ja IT-teenuste haldamise kogemuse lõbusaks ja rahuldust pakkuvaks, kuid see ei õnnestu kõigil ühtemoodi.
- Unikaalsed funktsioonid: erinevad meeskonnad otsivad erinevaid spetsiifilisi funktsioone. Eesmärgiks on avastada unikaalne funktsionaalsus, mida kõik need tööriistad pakuvad, ja näha, kuidas need aitavad teil oma eesmärke saavutada. Kuna ServiceNow pakub palju variante ja teenuseid, peab selle konkurentidel ainulaadsete funktsioonide osas olema, mida pakkuda.
- Hinnakujundus ja plaanid: Jah, hinnakujundus ja plaanid on siin kaks erinevat asja. Hinnakujundus viitab lihtsalt üldisele vahemikule, mida peate nende teenuste eest maksma – milline on nende üldine hinnavahemik? Plaanid viitavad sellele, kuidas kõik need tööriistad oma pakkumist struktureerivad ja mis igas plaanis sisaldub – mida täpselt oma raha eest saate?
- Klienditugi: Põhimõtteliselt soovite klienditeeninduse haldamise lahendust, mis pakub palju võimalusi ühenduse võtmiseks või nende funktsioonide ja liidese kohta rohkema teada saamiseks. Siin LiveAgent`is peame me kliendituge äärmiselt iluliseks ja usume, et kõik kes kaaluvad selle tööriista soetamist, arvavad samamoodi.
Kõike seda käsitledes vaatame, mida pakuvad parimad ServiceNow konkurendid.
LiveAgent
LiveAgent on üks parimaid ServiceNow alternatiive, eriti teenindusabi pakkumises.
Oleme kindlad, et oleme loonud segu lihtsatest ja kindlatest funktsioonidest, mida enamik kaasaegseid ettevõtteid otsib.
LiveAgent`ga saate sotsiaalmeedia jälgimise, sedelisüsteemi, live vestluse, teadmistebaasi toe ja isegi sisseehitatud kõnekeskuse toe tarkvara, et hallata oma klienditeeninduse suhtlusi, kus iganed need ei juhtu. Teie agendid tegelevad kõige sellega läbi ühe, intuitiivse liidese.
Värvikoodiga siltide ja mitmete vahelehtede saavad teie agendid kerge vaevaga kõigil vestlustel silma peal hoida ja vajaliku kiiresti omandada.
Mis teeb ServiceNow erinevaks?
Esmalt on LiveAgent sujuv tööriist, mis pakub intuitiivset, kaasaegset UI-d klienditeeninduse haldamiseks.
LiveAgent`iga saate ühe turu parimatest (ja kiireimatest) live vestluse tööriistadest, mida saate oma veebilehel minutitega rakendada ja alustada klienditeeninduse suhtlustega kiiresti ja lihtsalt. Lisaks saate intuitiivse töölaua ja valdkonna juhtiva sedelilahenduse, mis on kasutajasõbralik teie agentidele ja pakub sujuvat kliendikogemust.
LiveAgent pakub ka 24/7 tuge – see on absoluutne prioriteet, sest aitame oma klientidel pakkuda sama ka nende kasutajatele. Võime uhkusega öelda, et meie tarkvara on tänapäeva turul väga konkurentsivõimelise hinnaga. Isegi meie tasuta paketis on palju funktsioone, mis tõenäoliselt rahuldavad väikeseid ja keskmise suurusega ettevõtteid.
LiveAgent`i kokkuvõte:
Hankige endale LiveAgent, kui soovite:
- Intuitiivne, kergesti kasutatav liides;
- Täieliku arenenud funktsioonidega klienditoe lahendus;
- Sotsiaalmeedia jälgimine;
- Turu juhtiv live vestluse vidin;
- 24/7 klienditugi
- Konkurentdivõimeline hind
Kui teile on seni kõik meeldinud, alustage oma 14-päevase prooviperioodiga ja avastage LiveAgent`i parimad funkstioonid.
Jira Service Management
Jira Service Management kasutajatoe lahendus töötab, kui sedelisüsteem, mis võimaldab teha kasutajatel teenusepäringuid läbi tarkvaraportaalide, telefonikõnede või e-mailide. See on Jira Service Desk`i täiendus – see sisaldab kõiki selle võimalusi ja veel mõnesid IT-teenuste halduse funktsioone.
Esimene asi, mida selle lahenduse puhul tasub märkida on see, et see kuulub Atlassian`ile, mis tähendab, et saate seda integreerida mistahes muu Atlassian`i tarkvaraga, et muuta seda võimsamaks ja tõhusamaks. Näiteks saate kasutada Atlassiani koostööplatvormi Confluence, et varustada oma meeskonda teadmistebaasiga, et lahendada kiiresti sissetulevad päringud.
UI vaatenurgast on Jira Service Desk`i lahendus atraktiivne ja mugav – see pakub standardstruktuuri, mille kohaselt on teie hierarhilised menüüd ekraani vasakus servas ja sisu hõivab suurema osa ruumist paremal.
Kasutades Jira Service Desk`i võivad mõned kasutajad avastada enda jaoks kaks puudust. Esmalt, see ei paku sotsiaalmeedia jälgimist, seega ei saa te seda kasutada kõigiks klienditoiminguteks. Teiseks, kui Confluence integratsioon töötab, kui iseteeninduse portaal, pole see nii intuitiivne või otsekohene, kui teadliku teadmistebaasi omamine oma lõppkasutajatele. Lisaks tuleb teil selle teenuse täiendavate liitumiste eest lisa maksta.
Mis teeb selle ServiceNow`st erinevaks?
Sarnaselt ServiceNow`ga pakub Jira Service Desk palju lisasid, mis võimaldavad teil tööriista oma maitse järgi kohandada ja funktsioone lisada.
Erinevus Jira`ga on, et seda tehakse läbi Atlassian Müügikoha, mis pakub enam, kui 1000 äppi, millest enamik on üsna lihtsasti paigaldatavad. Näiteks, enam, kui 30 rakendust võimaldavad teil ühendada oma kasutajatoe Google teenuse pilvega. Mõned neist on täiesti tasuta, samas kui teised on lisatasu eest.
Teiseks konkurentsieeliseks on asjaolu, et Jira on soodsam kui ServiceNow. Nende tasuta plaan võimaldab kasutada kuni kolme agenti ja paljud kasutajad leiavad, et sellel on üsna palju funktsioone. See pakub juhtumite haldamist, töövoo automatiseerimist läbi lohista ja kukuta süsteemi ning kindlat aruandlust.
Jira Service Management kokkuvõte:
Hankige endale Jira Service Management, kui soovite:
- Kindel, intuitiivne UI, mis tundub tuttavlik;
- Tuhanded äpid ja integratsuoonid, mille seast valida;
- Lahendus, mis on täidetud teie vajadustele vastavate kohandatavate lisadega;
- Palju taskukohasem lahendus, tasuta kuni 3 agendile.
customer service culture
Zendesk
Zendesk on üks kõige populaarsemaid tarkvaralahendusi andmepõhine klienditeeninduse kataloog. Selle tuumikuks on sedelisüsteem, mis aitab hallata sisemisi ja väliseid päringuid teie töötajatelt ja klientidelt läbi erinevate kanalite. Saate lihtsa vaevaga konverteerida Facebook`i ajajoone postitusi ja Säutsusid sedeliteks, mida teie meeskond saab hakata lahendama.
Zendesk’i kasutajaliides on minimalistlik ja ekraanil on madal andmetihendus, mis muudab andmete jälgimise suhteliselt lihtsaks. Te ei pea pidevalt lülituma akende ja vahelehtede vahel, et vajalikku üles leida. Siiski, võib teil tekkida vajadus äpi tundma õppimisel selles pisut aega veeta, et kasutajaliidesega ära harjuda. See pole nii raske, kui enamik kasutajatoe tööriistasid, seega võivad mõned kasutajad tunda, et kogu kogemus võib olla pisut segadusse ajav.
Sedeli täitmine Zendesk`is on lihtne ja kiire: selleks tuleb klikkida nupul esita lahendatud kujul ja teid suunatakse järgmise sedeli nägemiseks põhivaatesse. Hiljuti käsitletud sedelid leiate hiljuti lahendatud sedelite vaatest. Näete ka ootel olevaid sedeleid ja hiljuti värskendatud sedeleid.
Mis teeb selle ServiceNow`st erinevaks?
Zendesk on rohkem keskendunud sedelite lahendamisele ja tänu sellele pakub see palju lihtsamat kasutajaliidest. Kuna ServiceNow hõlmab ka teisi äriprotsesse, pakub see traditsioonilise klienditoe ja sellega seotud kategooriate osas Zendesk`iga võrreldes vähem.
See ei tähenda, et Zendesk ei pakuks palju täiustatud funktsioone. Kui valite mõne kallima plaani, pakub Zendesk teile iseteenindusportaali, vestluste suunamist tuginedes teie agentide oskustele ja integreeritud kogukonna foorumeid.
Samal ajal on see Zendesk`i üks olulisemaid puudusi – selle platvormi potentsiaali tõeliseks ärakasutamiseks tuleb investeerida kallimasse plaani, mis võib teile maksta kuni 99$ kuus ühe agendi kohta.
Zendesk`i kokkuvõte:
Valige Zendesk, kui soovite:
- Tugev piletihaldussüsteem, mida on lihtne kasutada;
- Lisatasu eest palju arenenud funktsioone;
- Arenenud sotsiaalmeedia sedelid;
- Kindlad integreerimise võimalused.
Zoho Desk
Veel üks tuttav nimi klienditoe haldamise valdkonnas, Zoho Desk on üks parimaid alternatiive ServiceNow’le.
Nagu paljude kasutajatoe lahenduste puhul, on ka Zoho Desk`i keskmeks sedelite haldamine. Kasutajaliides on keskendunud teie sedelite nimekirjale. Teised töölaua vahekaardid on loodud klientidele ja teadmistebaasi artiklitele.
Kuigi Zoho Desk pakub palju funktsioone, jätab selle kasutajakogemus palju soovida. See ei viita ainult selle ükskõiksele ja tekstirohkele kasutajaliidesele ning andmete ja protsesside üldisele korraldusele.
Kuigi tööriist pakub kindlaid töövoo haldamise funktsioone, ei juhenda see teid protsessi käigus. Saate valida mis tahes sedeli ja klikkida “Rakenda makro”. Kui teete seda, saate teavet, et “makrosid pole veel loodud”, kuid puuduvad juhised nende loomiseks. Enamik teisi tööriistu sisaldab mõnda eelseadistatud makrot, mida saate nullist redigeerida, eemaldada või nullist luua.
Mis teeb selle ServiceNow`st erinevaks?
Zoho Desk sobib oma konkurentsivõimelise hinna ja lihtsustatud kasutajaliidese tõttu rohkem väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele. Tööriist on ka ülimalt kohandatav – saate oma menüüsid ümber korraldada, peaaegu kõiki komponente ümber nimetada, üksikuid vaateid seadistada ja palju muud. Zoho Desk on suurepärane valik, kui olete kogenud kasutaja ja soovite täielikult isikupärastatud kogemust. Vastupidi, vähem tehnilistel kasutajatel on Zoho Deskis navigeerimine tõenäoliselt pisut raskem, kaasa ei aita ka segane liides.
Veel üks suur põhjus, miks võiksite Zoho Desk`i kasuks otsustada, on selle suurepärased integratsioonid ülejäänud Zoho rakendustega, mis aitavad teie ettevõtte nõudmisi täita mitmel erineval moel.
Zoho Desk kokkuvõte:
Valige Zoho Desk, kui vajate:
- Võimsaid integratsioone teiste Zoho toodetega;
- Suurepäraseid liidese kohandamise võimalusi;
- Lihtsat, kuid efektiivset sedelite haldamist;
- Konkurentsivõimelisi hindasid ja funktsionaalset tasuta plaani.
Tired of searching?
Are you still looking for software that will help you improve your customer service? LiveAgent may be the solution for you!
SysAid
Erinevalt teistest selle nimekirja lahendustest on SysAid rangelt varade haldamise tarkvaralahendus, mis pole loodud kasutamiseks kliendile suunatud kasutajatoena.
SysAid võtab IT-le lähenemise oma klienditeeninduse sedelite automatiseerimise, isteeninduse portaalide, kaugtoe haldamise võimaluste ja juurdepääsu kontrolliga, täiesti uuele tasemele. Vara haldamise funktsioonid on käepärased, sest need võimaldavad teil probleeme kiiremini lahendada kõigi saadaolevate andmetega vara kohta.
Kõik see võiks olla veidi paremini presenteeritud ja struktureeritud. Ehkki tööriist on suunatud tehnoloogiaga sinapeal olevatele inimestele, on lihtne kasutajaliidese segadust märgata. Mõnel kasutajate jaoks on varade vaatamine, lisamine ja mõistmine võrreldes teiste lahendustega keeruline, peamiselt seetõttu, et suurem osa kasutajaliidest keerleb kasutajatoe sedelite ümber.
Teksiridade poolitamine ja imelikud triibud nuppudel on imelik valik ja muudab kasutajaliidese vähen atraktiivseks. Kohandamise võimalused seda muuta ei aita tundub, et on vaja paremat kohandumise süsteemi, et tööriista kasutajasõbralikumaks muuta.
Mis teeb selle ServiceNow`st erinevaks?
Üks asi, mida paljud kasutajate arvustused mainivad on SysAid’i võimed kasutajatoe lahendusena. SysAid pakub suurepärast varade visualiseerimist ja võimaldab teie agentidel olla ülimalt efektiivne oma probleemide lahendamisel eemalt või käsitsi admini poolelt.
Konfiguratsiooni haldamine on Workflow Designer`i abil lihtsamaks tehtud – lihtne moodus luua ja konfigureerida töövoogusid üle kogu organisatsiooni.
Lisaks, erinevat ServiceNow`st ei ole SysAid`i rakendamine kohapeal nii suurte tehniliste ja finantskuludega.
SysAid kokkuvõte:
Valige SysAid, kui vajate:
- Arenenud varade haldamine ja visualiseerimise funktsioonid;
- Lihtne sedelite automatiseerimise funktsioon;
- Kergesti juurdepääsetav üleettevõtteline teadmistebaas;
- Pilve või kohapealne rakendamine;
Säästke LiveAgent`iga rohkem
Võrrelge enimkasutatud tarkvara tööriistade erinevaid kombinatsioone ja saage teada, millised teile kõige paremini sobivad.
Lõppsõna
Keerulised navigatsioonipaneelid, kõrge alghind ja ettemaksud on kõige sagedamini tuvastatavad kasutajate probleemid. Nad otsivad tööriistu, mille selgeks saamine võtab vähem aega ja mis aitavad neid pakkuda oma kliendibaasile esmaklassilist teenindust.
Nende parimate pakkujatega saate valida kergesti hallatava sedelisüsteemi, kiire live vestluse või usaldusväärse mooduse oma sotsiaalmeedia suhtlustel silma peal hoida.
Want to see what makes LiveAgent so special?
Come and try all options and functions for yourself.
FAQ
Does ServiceNow have competitors?
Yes, ServiceNow has many competitors and alternatives, especially since it offers a wide range of services. LiveAgent is the top competitor in the customer service department, while SysAid is a worthy opponent for IT asset management.
Can ServiceNow replace SAP?
The two are comparable because SAP offers many ERP (Enterprise Resource Planning) solutions to handle customer service, supply chain management, and other business functions. Depending on the specific suite of products and your business needs, you will likely replace SAP with ServiceNow. However, the SAP market is much more stable and developed, so it might be some time before ServiceNow can replace SAP as a market leader or anything close.
What makes ServiceNow different?
ServiceNow offers many service packages that range from project management and customer support to HR administration and IT help desk solutions. It’s an all-encompassing solution preferred by many big names like Deloitte and Volkswagen due to its cloud-based nature and customization features. All of these come at a price, so most ServiceNow users are enterprises rather than small businesses.
Is Zendesk similar to ServiceNow?
Yes, in terms of the help desk service they offer. The tool also belongs to a group of more expensive customer support tools to get the best features. The UI, starting price, and the organizations they target all differ.