Klienditoe meemid
Blogi

Klienditoe meemid

Andrej Csizmadia

Andrej Csizmadia


Viimati muudetud July 7, 2022 ajal 2:04 pm

Klienditoe klienditeenindajad tegelevad erinevate klientide päringutega, nagu meilid, kõned, reaalajas vestlused, SoMe ja palju muud.

Klientide päringutele erinevatel platvormidel vastamine on omaette väljakutse. Olenemata sellest, kui osav sa agendina ka poleks, võib pidev liideste vahel vahetamine muutuda üle jõu käivaks.

Lisage ärritunud kliendid ja saamegi rääkida stressirohketest olukordadest.

Seega, kui otsite stressi maandamiseks klienditoe meeme, olete kindlasti õiges kohas. Siiski on üks konks. Samuti soovime pakkuda võimalikke viise teatud olukordade lahendamiseks, et luua mõlemale poolele parem kogemus.

Näide #1

klienditoe meemid
Pinterestist / Help desk memes

Kui vestlete kliendiga ja märkate, et ta kasutab valesid sõnu, proovige kliendile kaasa tunda. Kõigil pole teiega sama taust. Seega võib žargoon või teatud terminoloogia, mida te igapäevaselt kasutate, olla neile uus.

Mida siit õppida? Seletage teatud termineid vestluse alguses. Veelgi enam, kui klient teeb vea, proovige olla empaatiline ja veenduge, et olete samal lehel.

Näide #2

naljakas klienditoe meem
Pinterestist / Help desk memes

See klienditoe meem kuvab korduva olukorra, kus kliendil on probleem, kuid ta ei suuda konkreetselt probleemi välja tuua. Parim viis sellele olukorrale lähenemiseks on esitada konkreetseid küsimusi, mis aitavad teil probleemi leida ja lahendada. Oluline on jääda rahulikuks ja keskendunuks, sest mitte iga klient pole tehnikatundlik.

Lisanõuanne

Ärritunud klientidega tegelemine, eriti kui teil pole korralikku kasutajatoe tarkvara, võib kiiresti eskaleeruda ja teie agentidele stressi tekitada.

Stress töökohal võib põhjustada rohkem haiguspäevi, motivatsiooni langust ja üldist kehva töötulemust. Oma töötajate eest hoolitsemine on olulisem kui kunagi varem. Kui teie töötajad on rahul, on rahul ka teie kliendid.

Niisiis, kuidas saate luua oma agentidele stressivaba keskkonna?

Klienditoe meemide jagamine võib kindlasti aidata meeleolu leevendada, kuid siin on mõned kasulikud näpunäited stressivaba töökeskkonna loomiseks:

1. Tagage õiged tööriistad

Õigete, asjakohaste oskuste ja kogemustega agentide palkamine on ülioluline. Kui te aga ei paku õigeid tööriistu, näevad isegi parimad agendid teie kliente toetades vaeva.

Klienditoe tarkvara on omnikanaliline lahendus, mis aitab teie agente, nii et nad ei pea klientide päringutele vastamiseks platvorme vahetama. Lisaks saate igapäevaste toimingute automatiseerimiseks luua ainulaadseid automatiseerimise reegleid koos rohkete funktsioonidega. Kui klienditoe tarkvara on paigas, töötavad teie agendid tõhusamalt ja suudavad rohkem.

Go omnichannel with LiveAgent!

Provide a seamless customer experience and increase the efficiency of your support agents with LiveAgent. Test a 14-day free trial and see the results right away.

2. Vähendage katkestusi

Katkestused võivad teie agentide töövoogu häirida. Kui seda juhtub tihti, võib see põhjustada stressirohket suhtlust klientidega, kuna teie agendid võivad fookuse kaotada. Üks võimalus katkestuste minimeerimiseks on luua reegel suhtlemiseks ühe kindla platvormi kaudu.

Näiteks saate Slackis luua erinevaid töökanaleid. Agent saab sisse lülitada märguanded oluliste töökanalite jaoks ja vajadusel kohe vastata, samal ajal kui teised mitteolulised kanalid vaigistatakse. See võib vältida tarbetuid katkestusi ja luua stabiilse töövoo ilma stressita.

3. Lubage agentidel oma arvamust avaldada

Laske oma agentidel ettepanekuid teha. Nad on esimesed inimesed, kellega teie kliendid kokku puutuvad. Tavaliselt on neil rohkem teadmisi ja neil võib olla suurepäraseid ja väärtuslikke soovitusi. Veelgi enam, kui lubate oma agentidel oma muresid ja ettepanekuid väljendada, saate luua turvalise ruumi, kus teie esindajad tunnevad end ära kuulatuna ja hinnatuna. Üldiselt võib see luua parema töövooga stressivaba keskkonna.

Kokkuvõtteks võib öelda, et agendid puutuvad kokku paljude erinevate klientidega. Oluline on lasta neil aegajalt lõdvaks lasta ja mõne kasutajatoe meemi üle naerda, kuid mis veelgi olulisem, nad peaksid suutma õppida igast keerulisest olukorrast. Teisest küljest on teie ülesanne luua oma agentidele stressivaba keskkond, et tagada parem tootlikkus ja parem kliendikogemus.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.