Tänapäeva ärimaailmas on erakordne klienditeenindus võtmetähtsusega. Freshdesk, valdkonna suur konkurent, on klienditoe platvorm, mida ettevõtted kasutatavad klienditeeninduse haldamiseks. Kuigi Freshdesk… Uurige Rohkem
Tere tulemast meie igakuise ajaveebi jaanuarikuu väljaandesse. Astuge meie virtuaalsesse värskenduste ruumi, kus oleme loonud hulga uusi funktsioone ja täiustusi,… Uurige Rohkem
Klienditeeninduse dünaamilises maailmas on jaht tõhususe ja tulemuslikkuse järele lõputu. Tänu muljetavaldavale üldisele klienditoe lahenduste pakkumise määrale, mis on umbes… Uurige Rohkem
Tere tulemast selle kuu LiveAgenti värskenduste postitusse! Oleme põnevil, et saame teiega jagada LiveAgenti juunikuiseid uuendusi. Hoides oma pühendumust pidevalt… Uurige Rohkem
Twitter värskendas hiljuti API v2 juurdepääsu tasustamise struktuuri, mis tõi kaasa erinevate Enterprise variatsioonide hinna tõusu enam kui 40 000… Uurige Rohkem
Viimastel aastatel on üha rohkem kliente kolinud veebi, mis tähendab, et ettevõtted peavad kohandama oma äristrateegiat, et tulla toime kõigi… Uurige Rohkem
Kiirsuhtlusrakendused on tänapäeval populaarsed. WhatsApp on olnud klienditeeninduse ja kliendisuhtluse valdkonnas uskumatult populaarne. Selles artiklis arutame, kuidas meie LiveAgentis kasutame… Uurige Rohkem
WhatsAppi kasutamine klienditeeninduses on suurepärane viis otsesuhtluse kanali loomiseks teie ja klientide vahel. Rakendused, nagu WhatsApp ja WhatsApp Business, on… Uurige Rohkem
Kõnekeskuse numbrivalijad on tuntud ka kui väljaminevad numbrivalijad, automaatsed numbrivalijad või müügi numbrivalijad. Viimaste aastate jooksul on numbrivalijad muutunud kõigi… Uurige Rohkem
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.