Pakkuge suurepärast
klienditeenindust.

Vastake rohkematele piletitele
kõik-ühes klienditoe tarkvaraga.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo

Tere, minu nimi on John, kuidas saan Teid aidata?

Ma sooviksin kontrollida oma tellimuse olekut.

Pole probleemi, palun andke mulle oma tellimuse number.

Mu tellimuse number on GQ34566

Ühenduge oma
klientidega kõigil kanalitel

Avastage üle 130 piletisüsteemi funktsiooni ja üle 200 integratsiooni Teie armastatud tööriistadega.

LiveAgent multichannel help desk software
LiveAgent multichannel help desk software

Vestluse vidin

Maailma enim hinnatud vestluse vidin

Suurendage seotust ja muutke ostmine meie stiilse reaalajas vestluse vidina abil lihtsaks. Pakkuge isikupärastatud reaalajas tuge ja kutsuge oma kliente vestlema Teie saidil veedetud aja, asukoha ja külastatud lehtede põhjal.

  • Sissetulevate sõnumite eelvaade
  • Sisseehitatud CRM
  • Automaatne vestluste marsruutimine
LiveAgent live chat window
LivAgent's call center features

Kõnekeskus

Pilvepõhine telefonitugi kaasaegsetele ettevõtetele

Suurendage kliendirahulolu vähendades pilvepõhise kõnekeskuse tarkvara abil ooteaegu. Nautige suuremat paindlikkust, märkimisväärsemat kokkuhoidu ja suuremat tõhusust tagasihelistamise, IVR-, ACD- ja videokõnede abil.

  • Piiramatud kõnesalvestused

  • Juhendatud kõnede suunamine

  • Sobib sissetulevateks ja väljaminevateks kõnedeks

Piletisüsteem

Lihtne kuid võimas piletisüsteemi tarkvara

Säästke aega, hallates kõiki kliendisõnumeid ühes rakenduses. Jälgige kõiki vestlusi, integreerige oma lemmiktööriistad, automatiseerige korduvaid ülesandeid, töötage meeskonnana ja tehke tegelike andmete põhjal paremaid äriotsuseid.

  • Kohandatud domeenid
  • Piiramatu arv kasutajaid
  • Tervenisti kohandatav ja skaleeritav
Hybrid ticketing system in help desk software - LiveAgent

Tunnustused

Avastage, miks meie kliendid armastavad LiveAgent'iga tööd teha

  • Roman Bosch
    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kaubanduse veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Randy Bryan
    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.
    David Chandler Volterman
  • David Chandler
    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.
    David Chandler Caucasus Communications Service

Mis Teid täna siia toob?

Lihtsalt vaatan

Otsite omnikanalilist klienditoe tarkvara robustsete funktsioonide, natiivse reaalajas vestluse ja kõnekeskuse võimalustega? Olete õiges kohas! 

Help desk software comparison

Võrdlemise võimalused

Pole kindel milline klienditugi on Teie jaoks õige? Vaadake meie põhjalikke võrdluslehti, mis keskenduvad hinna, kasutajate hinnangute, funktsioonide ja hinna ja kvaliteedi suhte võrdlemisele.

Teedrajav tarkvara

Kas teadsite?

2006. aastal asutatud LiveAgent oli esimene lahendus, mis pakkus reaalajas vestlust ja tklienditoe võimalusi. Aastaks 2021 on LiveAgent turu kõige paremini hinnatud ja enim arvustatud klienditoe lahendus, mis teenindab üle 150 miljoni kasutaja ja 40 000 ettevõtet kogu maailmas.

LiveAgent trending as the best help desk software
30%

Teenige rohkem tulusid

Looge tulu tõstvaid meeldejäävaid kliendikogemusi.

97%

Täiendage rahulolu

Rõõmustage kliente välkkiirete vastustega.

16×

Tõstke klientide väärtust

Tehke rohkem müüki, hoides oma kliente oma brändile lojaalsena.

Rõõmsad kliendid on parimad kliendid

Pakume portjee migratsiooni teenuseid kõige populaarsematest klienditoe lahendustest.

Üle 3000 arvustuse parimatel võrdluste lehtedel

G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Proovige LiveAgenti juba täna

Pakume portjee migratsiooni teenuseid kõige populaarsematest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

Related Articles to Avaleht
Tugiteenuse piletisüsteemid aitavad meeskondadel hallata suurt päringute mahtu üle mitme kanali ja võimaldab neil vastata päringutele kiirelt ja teadlikult.

Tugipiletite süsteem

Tekst tutvustab erinevaid tugitarkvara lahendusi, mida ettevõtted saavad kasutada oma klienditeeninduse protsesside haldamiseks. Vivantio aitab meeskonda hallata, HaloITSM tagab ITIL protsesside kooskõla ja Hiver võimaldab kiiret ja empaatilist tegutsemist Gmaili-põhiselt. Gorgias aga konsolideerib kliendi andmed ühte kohta, et hõlbustada tugiteenuste pakkumist. Hinnad varieeruvad vastavalt funktsioonidele ja kasutajate arvule.

Kliendiportaali tarkvara suurendab klientide lojaalsust ja müüki. Proovige LiveAgenti 14-päevast tasuta prooviperioodi ja muutke oma klienditeenindus suurepäraseks.

Kliendiportaali tarkvaraga spetsiaalne keskus

Kliendiportaal parandab kaubamärgi ja klientide suhtlust, pakkudes lihtsat juurdepääsu asjakohasele infole, sealhulgas poliitikatele, arvetele ja maksetele. Kliendiportaalis saavad kliendid teavet lugeda ja kirjutada ning kasutada kohandatud CSS-i stiilivalikuid. Kliendid saavad kasutada ka teadmistebaasi artikleid ja foorumeid ning kontrollida oma varasemaid päringuid. Kliendiportaalil on olulised eelised, nagu 24/7 klienditeenindus, suurem müük ja klientide rahulolu.

Suurepärane klienditeenindus algab paremast klienditoe tarkvarast. Vaadake LiveAgenti eeliseid ja alustage kasutamist vähem kui 5 minutiga.

Lihtneklienditoe tarkvara

LiveAgenti uuendused ja mitmekanaliline klienditoe süsteem on ideaalsed alustavale ettevõttele. Pakkudes portjee migratsiooniteenuseid, aitab see lahendus rahuldada klientide vajadusi. Ülevaade LiveAgenti uuendustest ja kõigi selle funktsioonidest on saadaval ringkäigu kaudu.

Kliendikaebuste haldamise süsteem pakub kõikehõlmavat klienditoe lahendust, mis muudab Teie suhtluskanalid sujuvamaks. Leidke oma ettevõtte jaoks turu parim süsteem.

Kliendikaebuste haldussüsteem

Tõhus kliendikaebuste haldamine hõlmab kaebuste jälgimist nii reaalajas vestluse, kõnekeskuse kui ka sotsiaalmeedia halduse kaudu. Kliendiportaalid ja teadmusbaasid aitavad klientidel ise probleeme lahendada. Süsteem peaks sisaldama ajatempleid, eskaleerimise funktsioone, klientide kontaktandmete kogumist ning teavitamiste saatmist kaebuste haldamisega seotud osapooltele. Iseteenindusportaali automaatilised funktsioonid ja hübriidpileti süsteem suurendavad klientide rahulolu ning kliendiülevaated aitavad parandada teenuse kvaliteeti.

Suurepärane klienditeenindus algab paremast klienditoe tarkvarast. Vaadake LiveAgenti eeliseid ja alustage kasutamist vähem kui 5 minutiga.

Lihtneklienditoe tarkvara

LiveAgent on klienditeeninduse tarkvara, mis sisaldab e-posti haldussüsteemi, sissetuleva kõnekeskuse tarkvara ja kaebuste haldamise süsteemi. Sellel on integreeritud funktsioonid ja VoIP telefonisüsteemid. LiveAgenti saab kasutada ka iseteeninduse tarkvarana. Ettevõte pakub partnerprogrammi ning võitis auhindu ja sertifikaate. Lisaks on võimalik tellida värskete uudiste uudiskiri.

Hea klienditeenindus algab paremast klienditoe tarkvarast. Proovige LiveAgenti 14-päevase tasuta tervikliku prooviperioodiga. Ehitage suhteid, kasvatage lojaalsust ja müüki.

Paneme klienditoe tarkvara abil punkti halvale teenindusele

LiveAgent on kasutajatoe tarkvara, mis kohandub kiiresti erinevate ärimudelite vajadustega. See võib aidata ettevõtetel lahendada probleeme, nagu hilinenud vastused klientidele, puuduolevad tähtajad ja prioriteedid ning meeskonna jõudlusest teadlik olemine. LiveAgenti on kasutanud nii start-up-firmad kui ka suured ettevõtted ning see sobib erinevatele tööstusharudele, nagu e-kaubandus, reisimine ja majutus ning turundus ja telekommunikatsioon.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo