Tekst tutvustab erinevaid tugitarkvara lahendusi, mida ettevõtted saavad kasutada oma klienditeeninduse protsesside haldamiseks. Vivantio aitab meeskonda hallata, HaloITSM tagab ITIL protsesside kooskõla ja Hiver võimaldab kiiret ja empaatilist tegutsemist Gmaili-põhiselt. Gorgias aga konsolideerib kliendi andmed ühte kohta, et hõlbustada tugiteenuste pakkumist. Hinnad varieeruvad vastavalt funktsioonidele ja kasutajate arvule.
Kliendiportaali tarkvaraga spetsiaalne keskus
Kliendiportaal parandab kaubamärgi ja klientide suhtlust, pakkudes lihtsat juurdepääsu asjakohasele infole, sealhulgas poliitikatele, arvetele ja maksetele. Kliendiportaalis saavad kliendid teavet lugeda ja kirjutada ning kasutada kohandatud CSS-i stiilivalikuid. Kliendid saavad kasutada ka teadmistebaasi artikleid ja foorumeid ning kontrollida oma varasemaid päringuid. Kliendiportaalil on olulised eelised, nagu 24/7 klienditeenindus, suurem müük ja klientide rahulolu.
Tõhus kliendikaebuste haldamine hõlmab kaebuste jälgimist nii reaalajas vestluse, kõnekeskuse kui ka sotsiaalmeedia halduse kaudu. Kliendiportaalid ja teadmusbaasid aitavad klientidel ise probleeme lahendada. Süsteem peaks sisaldama ajatempleid, eskaleerimise funktsioone, klientide kontaktandmete kogumist ning teavitamiste saatmist kaebuste haldamisega seotud osapooltele. Iseteenindusportaali automaatilised funktsioonid ja hübriidpileti süsteem suurendavad klientide rahulolu ning kliendiülevaated aitavad parandada teenuse kvaliteeti.
LiveAgent on klienditeeninduse tarkvara, mis sisaldab e-posti haldussüsteemi, sissetuleva kõnekeskuse tarkvara ja kaebuste haldamise süsteemi. Sellel on integreeritud funktsioonid ja VoIP telefonisüsteemid. LiveAgenti saab kasutada ka iseteeninduse tarkvarana. Ettevõte pakub partnerprogrammi ning võitis auhindu ja sertifikaate. Lisaks on võimalik tellida värskete uudiste uudiskiri.
Paneme klienditoe tarkvara abil punkti halvale teenindusele
LiveAgent on kasutajatoe tarkvara, mis kohandub kiiresti erinevate ärimudelite vajadustega. See võib aidata ettevõtetel lahendada probleeme, nagu hilinenud vastused klientidele, puuduolevad tähtajad ja prioriteedid ning meeskonna jõudlusest teadlik olemine. LiveAgenti on kasutanud nii start-up-firmad kui ka suured ettevõtted ning see sobib erinevatele tööstusharudele, nagu e-kaubandus, reisimine ja majutus ning turundus ja telekommunikatsioon.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel