Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Tasuta toe sedeli tarkvara

Tunnete huvi tasuta toe sedelisüsteemi plusside ja miinuste vastu? Hoolitseme teie eest. Kogusime teie jaoks kokku kogu leitava info ja panime kokku nägemuse sellest, kuidas saate sellist süsteemi kasutada ja kuidas oma ettevõtte jaoks õiget valida.

Millist tüüpi lahendusega on tegu ja kuidas see töötab?

Kui sihiks on kasv ja edu, peab ettevõte kaitsma oma klienditeeninduse meeskonda segajate eest. Nii tagate kõrge kliendirahulolu  ja parima klienditeeninduse. Selles kontekstis on ettevaatlik probleemide lahendamine esmavajalik veendumaks, et kliendid on õnnelikud teie poolt pakutava teenusega. Siiski ei piisa selle jaoks vaid efektiivsest ning kõvasti töötavast meeskonnast. Klientide nõudmised peavad teie kasvava ettevõtte kõrval laienema.

Ettevõte saab märkimisväärselt täiendada järgnevaid valdkondasid nagu korraldus, produktiivsus, sedelile vastamise aeg, esmane lahenduse aeg ja klientide rahulolu. Kuidas? Kohandades kontseptsioone ja tööriistu, mis muudavad päringute haldamise kergemaks. Tegeledes kõigi päringutega erakorralisel moel nii, et enne ühele agendile määramist tegeleb päringuga mitu agenti, pole selline lahendus efektiivne. Lihtsalt öeldes on konkurentsis ellu jäämiseks vaja olla hästi organiseeritud.

Hästi funktsioneeriv IT ökosüsteem on edukaks teenuse pakkumiseks hädavajalik nii suures organisatsioonis, kui väikeettevõttes. Kuigi on laialt levinud, et ettevõte seisab silmitsi paljude probleemidega on oluline neile alati kiirelt ja efektiivselt reageerida. Selleks on ettevõtetel käepärast lahendused, mis võimaldavad kasutajatel probleeme raporteerida ja kergelt juhtumist sedel luua. Samal ajal muutes teenindusagentide tööd lihtsamaks ja produktiivsemaks.

Sedeli tarkvara – Mis see on?

Sedelisüsteem on vajalik kõigile ettevõtetele, eriti kasutajatoe ja klienditeeninduse osakondadele. Need osakonnad vastutavad kogu organisatsiooni  liikmete ja klientide toetamise eest.

Kui soovite lahendust, mis võimaldab teil toetada meeskonda erinevate intsidentide jälgimisel, võib teil vaja minna arenenuma sedelisüsteemiga kasutajatoe tarkvara.

Sellise lahenduse omandamine ja sellise investeeringu tegemine peab genereerima tootluse. Siiski kui te pole valmis investeerima, on võimalus rakendada tasuta sedeli tarkvara.

Turul on saadaval erinevaid suurepäraseid sedeli tarkvarasid. Need võivad võrreldes tasuliste versioonidega pakkuda piiratud arvu funktsioone. Siiski on need lahendused, mida tasub kaaluda, eriti piiratud eelarvega ettevõtete puhul.

Selleks, et saada põhjalikumat ülevaadet selgitame tasuta kasutajatoe sedelisüsteemi kontseptsiooni: kuidas need töötavad ning millised on hea tasuta sedeli tööriista omadused ja kas teie ettevõte vajab sellist lahendust. Lugege edasi ning saate teada kõigist sellise tööriista eelistest.

Teistsugune pilk sedelisüsteemile

Sedelisüsteem on laialt levinud lahendus, mis võimaldab suhtlust ettevõtete ja nende klientide vahel. Kui klient soovib päringut, soovitust või intsidendi raportit saata loob sedeli tarkvara privaatse online suhtlusliini kahe osapoole vahel.

On oluline märkida, et sellist tüüpi lahendus ei vasta neile, mis on klassifitseeritud, kui kohese vastamise tööriistad. Nagu näiteks live vestlus või helista tagasi funktsioonid. Kui sedel on juhtumile määratud toimub kogu järgnev suhtlus läbi sama sedeli – seda kogu lahendusprotsessi jooksul.

Funktsiooniderikas toe sedelisüsteem võimaldab klientidel raporteerida mistahes probleeme või abi päringuid, mida neil on vaja. Sedelisüsteemi rolliks on hallata ning organiseerida ja arhiveerida kõik kasutajatoe päringud ja vastused ühte kohta. Veelgi enam pakkuda teenuse agentidele kõiki tööriistasid, mis on vajalikud selleks, et nad saaksid olla vastutustundlikud ja pädevad.

Usaldusväärne tasuta sedeli tarkvara peaks võimaldama organisatsiooni erinevate osakondade meeskondadel sedeleid vaadata, määrata prioriteete ja vastata päringutele läbi erinevate tugikanalite.

Turult on võimalik leida mitmeid sellist tüüpi tasuta sedeli tööriistu. Siiski on mõnedel rohkem funktsioone, kui teistel. Valides konkreetset tööriista, valige see, mis sobib omaduste, nõuete ja ettevõtte ressurssidega.

LiveAgent pakub tasuta sedeli tarkvara integraalse osana oma kasutajatoe lahendusest.

https://www.youtube.com/watch?v=zyBEt7ScQYk&t

Tasuta toe sedelisüsteemi omadused

Nagu oleme juba maininud on turul saadaval mitmeid tasuta sedelisüsteeme, kuid mitte iga lahendus ei paku samu funktsioone.

Enamik tasuta kasutajatoe sedeli tarkvaradest peaksid olema võimelised teostama mõnesid järgnevatest funktsioonidest:

  • Põhiväljade ja funktsioonide kohandamine.
  • Pakkuma mitmekeelseid tõlkeid.
  • Hoidma informatsiooni ja kohandusi uuendatuna.
  • Looma sisemisi, välimisi, privaatseid, isiklikke, üldiseid või juhtumipõhiseid sedeleid, suutma neist keelduda või neid ajakavastada.
  • Defineerima ajutisi ja püsivaid sulgemisi.
  • Suutma juhtumeid järjestada, seda nii avalikult, kui privaatselt.
  • Kajastama aja jälgimiseks protsessi etappe.
  • Graafiliselt presenteerima sedelite teekonda.
  • Määrama vastavalt eeldefineeritud kategooriatele vastutust.
  • Teostama privaatsete märkmete paigaldamist.
  • Saatma SMS või e-maili teavitusi.
  • Pakkuma integreeritud kalendrit.
  • Pakkuma sobivust või integratsiooni erinevate operatsioonisüsteemide, varustuse ja muu tarkvaraga.
  • Võimaldama juurdepääsu erinevatele kasutajatele, haldama rollide lubasid.
  • Salvestama sokumentide sisestusi.
  • Võimaldama raportite genereerimist.

Tasuta kasutajatoe sedeli tarkvara – Kuidas see töötab?

Klienditoe meeskonna igapäevaelu võib olla üsna kaootiline. Selle põhjuseks võib olla asjaolu, et nad saavad päringuid läbi erinevate kanalite ja samal ajal. Sellisel juhul peavad agendid tegelema paljude päringute ja intsidentide raportitega samaaegselt. Sedeli tarkvara idee sündis kontrollimatu sedelitevoo probleemi lahendamiseks. See loodi klienditoe osakonnale kõrgema taseme efektiivsuse pakkumiseks. Veelgi enam, tasuta sedeli tarkvara toodi ‘ellu’, et võimaldada SMBdel/eelarve tundlikel ettevõtetel pakkuda parimat klienditeenindust.

Organisatsioonide kasutajatoed kasutavad sellist tööriista klientide raporteeritud probleemide paremaks järelkontrolliks. Sedelisüsteem võimaldab meeskondadel jälgida igat probleemi, hinnata selle tähtsust ja progressitaset, määrata vastutust ja palju muud.

Tasuta sedelisüsteemiga on ettevõtetel juurdepääs ning võimalus hallata piiramatus koguses sedeleid ja intsidentide raporteid ühelt töölaualt. Sellisel moel saab nõuded määrata õigele meeskonna assistendile ning nendega on võimalik tegeleda peaaegu koheselt või lühikese, aktsepteeritava ajaperioodi jooksul.

Miks vajab firma tasuta toe sedeli tööriista?

Kui teil juba on või olete käivitamas üsna väikest ettevõtet, märkate kiiresti, et teie töötajad võivad saada palju e-maile, vastamata sõnumeid või kõnesid klientidelt või potentsiaalsetelt klientidelt.

Jätkate lugemist, et saada teada, miks iga organisatsioon vajab sedelisüsteemi. Võttes arvesse, et turul on saadaval piisavalt tasuta sedeli tarkvaralahendusi, leiate kindlasti vähemalt ühe tööriista, mis vastab teie ettevõtte nõudmistele.

Efektiivne sedelite jälgimine

Tänu tehnoloogiate kiirele arengule saavad ettevõtted pakkuda oma kasutajatele mitme kanaliga kasutajatuge, samuti probleemide lahendamise keskuseid, kuhu kliendid saavad oma muredega pöörduda, küsida küsimusi või esitada kaebusi. Siiski, kui ettevõte ei kasuta õigeid tööriistu võivad kiirelt esile kerkida päringute jälgimisega seonduvad probleemid. Kasutajate päringud võivad suures sedelite koguses lihtsalt kaduma minna. Selle tulemusena jäävad paljud juhtumid lahendamata ja kliendid muutuvad rahulolematuks.

Kasutades tasuta sedelisüsteemi, saavad kasutajatoe meeskonnad täita intsidentide ja suhtluste andmebaase, mis võimaldab klientide päringuid paremini hallata. Sellist tüüpi tööriista üheks eelistest on, et see võimaldab sedeleid tähtsuse järgi sorteerida. Nii ei pea kasutajatugi või teenindus iga probleemi/päringu lahendamise pärast eraldi samaaegselt muretsema, vaid saavad tuvastada nende tähtsuse järjekorra.

Kiirem probleemide tuvastamine

Üks põhilisi teenuseid, mida tasuta kasutajatoe sedeli tarkvara saab pakkuda on kiire probleemide tuvastamine. See saab võimalikuks tänu intelligentsetele mõõdikutele ja kategooriate klassifitseerimise süsteemile, millest selline tarkvara koosneb. Selliste tööriistade kasutamisega saavad agendid tuvastada korduvate intsidentide põhjuseid ja nende korrelatsiooni teiste probleemidega palju lihtsamalt.

Intelligentne ülesannete määramine

Iga sedel tuleb töötlemiseks konkreetsele agendile määrata, kuid tehes seda käsitsi on see inimpotentsiaali raiskamine. Sellisel juhul on vaja sedelite määramise protsess automatiseerida. See on üks põhjus, miks tasuta sedeli tarkvara on vajalik tööriist, sest see võimaldab agentidel iga sedeli jaoks defineerida kriteeriumeid, luua reegleid ning suunata neid teie organisatsiooni õigele liikmele.

Selle tulemusena teab iga kasutajatuge kasutav meeskonna liige, kes millega tegeleb. Keegi ei raiska aega päringutega tegelemisele, mis on juba teise kolleegi poolt lahendatud.

Sujuvam sisemine ja väline suhtlus

Tasuta sedelisüsteem parandab koostööd kasutajatoe agentide vahel võimaldades neil efektiivsemalt suhelda (mitte ainult omavahel, vaid ka klientidega.) Tegelikult on enamikul sellistel tööriistadel funktsioon, mis saadab kasutajatele automaatse e-maili, kui sedel on loodud või iga kord, kui seda kohandatakse.

free support ticketing software - LiveAgent -proactive chat invitations

Millised on teised sedeli süsteemi kasutamise eelised?

Tasuta kasutajatoe sedeli tarkvara kasutamisel on veel teisigi eeliseid. 

Nagu eelmiselt näitest selgus, aitab sedelisüsteem parandada kasutajatoe, toe/teenuse meeskondade sooritust. Võime välja tuua ka teisi eelised, milleks on:

  • Kliendirahulolu kasvamine, sest kõnedele saab vastata mõistlikult ja eelnevalt kokkulepitud ajakava raames.
  • Suhtluse paranemine, sest määratud sedelinumbritega on kasutajatel võimalik protsessi jälgida ja aru saada mahajäämuse prioriteetidest.
  • Kasutajatoe/kõnekeskuse meeskonna töö kvaliteedist tuleneva enesekindluse suurenemine ja tõusnud sooritustasemed, lisaks võime vastata nõuetele palju efektiivsemalt.
  • Parem kontroll soorituse üle, sedelite registreerimisele ja lahendusprotsessile saab seada parameetrid ning neid automaatselt genereeritavates raportites analüüsida.
  • Paremad teadmised klientidest, eriti kui tööriist on sobilik ja jagab atribuute teiste ettevõtte tarkvaradega nagu näiteks CRM.
  • Palju personaalsem lähenemine klientidele, mis mõjub positiivselt nende lojaalsusele.
  • Teadmistebaasi üles seadmine, mis võimaldab kasutajatel ja IT-spetsialistidel analüüsida kõige uuemaid probleeme ja kuidas need lahendati.
  • Parem ja palju efektiivsem ressursside kasutamine, mille tulemuseks on aja ning raha kokkuhoid, mis avab võimaluse neid ressursse teiste projektide, osakondade või isegi terve ettevõtte huvides ära kasutada.
  • Ettevõtte kuvandi ja maine paranemine, mille tulemuseks on adekvaatne ning korrektne klienditeenindus.
  • Optimeeritud protsesside haldamine läbi automatiseerimise.
  • Intsidentide kogunemise vähendamine.
  • Sissetuleku suurenemine tänu paremale haldamisele ja detailidele tähelepanu pööramisele ja parem kliendirahulolu.

Kas toe sedelisüsteem on hea valik?

Enne sedelite haldamise tööriista valimist või isegi enne tasuta sedeli tarkvara valimist on vajalik arvestada mõningate asjaoludega. Reastame mõned neist:

  • Klientide arv, kes raporteerivad intsidentidest, saadavad päringuid või vajavad abi.
  • Turvalisuse tase, vastav sissetungimise risk või andmete turvanõuete rikkumine, mis võib ohustada ettevõtte informatsiooni või kliendiandmeid.
  • Mistahes või kõigi teeninduspunktide töötamise võimaldamine.
  • Kas tasuta sedelisüsteem on pilvepõhine (et personal saab juurdepääsu infole või tööle igalt poolt).
  • Kui kasutajatoe või kõnekeskuse meeskonna liikmed on teenusele orienteeritud või ühendatud ettevõtte väärtuste ja objektiividega.

Mistahes tarkvara valik oma ettevõttele peaks olema otseselt seotud teie ettevõtte omadustega.

Lahenduse valimisel oluline pakkuja ja tasuta kasutajatoe sedeli tarkvara kvaliteet. Kui te ei tea, kust alustada, soovitame tutvuda LiveAgent`iga. See on hea lahendus, mis integreerib tasuta sedelisüsteemi kasutajatoe tarkvaraga, mis muudab selle ideaalseks tööriistaks, et võimendada teie klienditoe osakonda.

Avastage endale sobiv

Teadmised on olulised kuid ainult siis, kui neid praktikas kasutatakse. Testige kõike, mida meie akadeemias õpite LiveAgent`is.

https://www.youtube.com/watch?v=hESlAVnF8G4

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

Tagasi Akadeemiasse Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo