Tasuta Prooviperiood
  • Academy
  • Reaalajas vestluse tarkvara eelised

Reaalajas vestluse tarkvara eelised

Tänapäeval teavad kliendid hästi, mida klienditeeninduselt oodata.

  • Kliendid pääsevad juurde kõigile tugikanalitele, et saada mugavalt vastuseid oma küsimustele.
  • Nad ei oota pikki kõnede järjekordi.
  • Nad tahavad üksikasjalikke vastuseid ja soovivad neid kohe.

Lisaks ootavad nad, et kaubamärk oleks toetuse osas järjepidev!

Kas bränd saab pakkuda sellist laitmatut klienditeenindust järjepidevalt?

Jah, ja seetõttu näeme, et ettevõtete omanikud rakendavad oma tugiprotsessi hõlbustamiseks selliseid tööriistu nagu Reaalajas vestluse tarkvara – LiveAgent.

Kindlasti märkasite veebisaidi paremas alanurgas väikest vestlusikooni. Kasutades seda tarkvara teenindusvahendina, saab Teie ettevõte:

  • Pakkuda reaalajas tuge
  • Jälgida külaliste tegevusi
  • Jälgida külaliste tagasisidet
  • Arvutada kliendirahulolu määra

Lisaks nendele reaalajas vestluse eelistele saab organisatsioon saavutada palju enamat. Lühidalt öeldes on reaalajas vestluse tööriistast saanud mugav valik mitte ainult klientidele, vaid ka veebisaitide omanikele.

Vaatame mõningaid peamisi reaalajas vestluse eeliseid, mida veebisaitide omanikud saavad reaalajas vestluse tarkvara kasutades.

reaalajas-vestluse-tarkvara-LiveAgent

Peamised reaalajas vestluse eelised

Kahtlemata võib reaalajas vestlus varustada kaubamärke, et pakkuda klientide päringutele kiiremat lahendust. Kuid selle tarkvara kasutamine ei piirdu vaid kiirtoega. Brändil on selle kasutamisel palju rohkem eeliseid.

#1: Vähendage tugiteenuse kulusid

 Forresteri uuringu kohaselt on reaalajas vestluse kaudu pakutav klienditeenindus 17-30% odavam kui telefonikõne. Seda seetõttu, et telefon ei võimalda Teil korraga mitut klienti hallata. Samas on mitme kliendi haldamine reaalajas vestluse abil palju lihtsam. See võimaldab ettevõtetel säästa aega ja ressursse.

Kaasavõtmiseks: Väiksem arv reaalajas vestluse operaatorid suudavad hallata rohkem kliente võrreldes suure telefonitoe töötajate meeskonnaga. Selle tulemusel vähenevad tugikulud.

#2: Suurendage müüki

Kas soovite müüki suurendada? Hankige need reaalajas vestluse eelised!

 American Marketing Association uurimus väidab, et reaalajas vestluse kasutamine võib suurendada konversioone 20% ja tüüpiline ROI määr (müügimeeskonna tasulise vestluse tööriista kaudu) ületab 300%. Veelgi enam, uuring näitab ka seda, et tööriista kasutavad inimesed teevad ostu kolm korda tõenäolisemalt kui need, kes seda ei tee.

Kaasavõtmiseks: Reaalajas vestlus aitab luua rohkem müügivihjeid ja nende müügiks muutmine muutub tõhusaks protsessiks. Teie tugimeeskond saab rohkem ruumi, et muuta külastajad püsiklientideks.

#3: Parandage klientide lojaalsust

Kas teadsite, et reaalajas vestlus võib tõsta rahulolu kuni 73% võrreldes e-posti (61%) ja telefonitoega (44%)? See tehti kindlaks uuringu abil, mille viis läbi eDigital Customer Service Benchmark.

Üldiselt on reaalajas vestlus parim müügikonversiooni häkk. Tööriist aitab brändil klientidega reaalajas suhelda ja nende küsimusi kiiremini lahendada, alates klientide omandamisest kuni konversioonideni.

Ilmselt tunnevad kliendid end kindlamini, kui leiavad veebisaidilt reaalajas vestluse tarkvara lahenduse. Seda seetõttu, et nad teavad, et nende küsimused lahendatakse kiiresti!

Kaasavõtmiseks: Reaalajas vestlus aitab Teil koheselt lahendust pakkuda, andes ka klientidele selle kohta kinnituse. See on ideaalne retsept klienditeeninduse ja lojaalsuse parandamiseks.

#4: Avastage probleemid, millega kliendid silmitsi seisavad

Oli aeg, mil kliendid pidid kannatlikult ootama, kuni nende kõne ootele pandi. Kuid tehnoloogia arenedes muutus ka nende kannatlikkus. Kõige olulisem probleemiks muutus päringutele mitte koheste vastuste saamine. Kuid reaalajas vestlus lahendas probleemi silmapilkselt.

Veelgi enam, vestlusele isikliku puudutuse lisamine on palju lihtsam, põhjuseks on see, et Teie operaatorid saavad külastajate tegevust reaalajas jälgida.

See annab neile edumaa:

  • võimalike probleemidega, millega nad võivad lehel kokku puutuda
  • mis takistab neil lehte edasi sirvimast
  • mida oodata, kui külastaja alustab vestlust

Klientide erinevate valupunktide paremaks mõistmiseks saavad operaatorid hõlpsa juurdepääsu vestluste ärakirjadele ja märkida, mida mitte teha, kui järgmisel korral samale kliendile tuge pakute.

Kaasavõtiseks: Avastage kliendiprobleeme kiiremini, täiustage teenuseid ja rõõmustage oma kliente.

#5: Hankige konkurentsieelis

Võib küsida: „Kuidas annab reaalajas vestluse tarkvara kasutamine ettevõttele konkurentsieelise?”

Telus International väidab, et suurettevõtted ei kasuta endiselt oma veebisaidil reaalajas vestluse tööriista. See tähendab, et nad kaotavad selle tööriistaga palju eeliseid. Teine uuring väidab aga, et ainult 9% veebisaitidest leiti reaalajas vestluse teenuseid, et klientidele reaalajas tuge pakkuda.

See statistika näitab, et Teie ettevõte võib saada konkurentsieelise turul olevate suurte nimede ees, kes ei ole reaalajas vestlust oma veebisaitidel kasutusele võtnud. See on suurepärane võimalus muuta Teie tugi ligipääsetavaks ja koheseks. Teie klienditeenindusmeeskond saab samuti võimaluse muutuda proaktiivsemaks, mida kliendid täna brändidelt ootavad.

Kaasavõtmiseks: Reaalajas vestlus võimaldab Teie ettevõttel konkurentidest eristuda ja jõuda teiste inimestega võrreldes kiiremini rohkemate inimesteni.

Benefits of Live Chat and How to Use It

Teised eelised

Teie ettevõte võib lisaks saavutada järgmisi eeliseid:

  • Parandada turu ulatust
  • Muutuda proaktiivseks
  • Juurdepääs aruannetele, et mõista, kus Teie ettevõttel teenusepakkujana puudujääke esineb
  • Jälgige klientide tagasisidet oma teenuste täiustamiseks

Nende reaalajas vestluse eeliste saavutamiseks on aga oluline teada, milliseid näpunäiteid saate rakendada. See aitab Teie ettevõttel probleemideta tõsta Teie kliendirahulolu. Vaatame läbi selle üksikasjaliku näpunäidete ja nippide loendi, mis aitavad Teie kaubamärgil kliente alati rõõmustada.

Kohustuslikud reaalajas vestluse näpunäited

Pidev reaalajas vestluse ja külastajate käitumise jälgimine Teie veebisaidil on vaid üks mündi külg. Et kogeda reaalajas vestluse kasutamise positiivset mõju, on oluline arvestada teatud teguritega, mis annavad Teie tugiprotsessile tervikliku ülevaate. Mõned nimetavad neid olulisteks teguriteks, samas kui mõned meist leiavad, et need on tõhusad näpunäited.

Lisage inimlik puudutus

Tutvustage end oma klientidele nimepidi. Selle asemel, et anda pilti elektroonilisest suhtlusest, tunnevad Teie kliendid inimlikku puudutust, kuna nad teaksid, et tõeline inimene istub teisel pool, et vastata nende päringutele.

Kasutage sisestusindikaatoreid

Sisestusnäidik annab külastajatele aimu, et Teie operaatorid on vestluses aktiivselt kaasatud.

Vältige ellipside kasutamist

Vältige nende kolme väikese punkti kasutamist otsevestluse ajal, kuna see jätab mulje, et operaatorid räägivad klientidega kaudselt.

ÄRGE kasutage caps locki

Ärge kirjutage kogu lauset suurtähtedega, et mitte tekitada klientides tunnet, et Teie operaatorid karjuvad nende peale.

Kasutage emotikone

Saate omaks võtta emotikonide kasutamise, et anda Teie vestlustele inimlik puudutus ja aidata operaatoritel näidata oma sõbralikku poolt.

Kasutage konserveeritud vastuseid

Rakendage konserveeritud vastuste kasutamist, et lühendada reageerimisaega ja säilitada järjepidevus kõigi operaatorite vahel.

Olge alati proaktiivne

Enne kui kliendid oma probleemidega Teie poole pöörduvad, õppige neile kõigepealt ise lähenema. Saate reaalajas vestluse kaudu saata isikupäraseid ennetavaid sõnumeid, mis mitte ainult ei näita, et hoolite neist, vaid parandab ka operaatorite tootlikkust.

Suunake vestlused õigetele osakondadele

Reaalajas vestlus aitab Teil saata õige kliendipäringu õigele osakonnale. Teil on vaid vaja suunata need vastavate osakondade juurde kuuluvate operaatorite juurde.

Reaalajas-vestluse-eelised-marsruudi-vestlused-õigetele-osakondadele-LiveAgent
Osakonnad

Lubage failiedastuse kasutamine

Lisaks emotikonide kasutamisele või suurtähtede kasutamise vältimisele on veel üks võimalus näidata oma klientidele, et neist hoolite, lubades failiedastuse kasutamise. Saates neile asjakohaseid faile, saavad nad tunda, et Teie operaatorid osalevad vestluses aktiivselt ja eelistavad õigel ajal õiget teavet saata.

Õppige kasutama vestlusjärgseid küsitlusvorme

Selle asemel, et saata teatud aja möödudes igale kliendile eraldi NPS-vorm, saate kasutada ka vestlusjärgseid vorme, et koguda külastajate ja klientide tagasisidet oma teenuste kohta. See võimaldab Teil teada saada, kus Teie teenused positsioneerivad ja kuidas neid veelgi paremaks muuta.

Pakkuge koos sirvimisel samm-sammult abi

Kasutage koos sirvimist, kui Teil enesabi artiklid puuduvad, mis klientidele juhenditena toimiksid. Kui kasutate vestlusseansi ajal praktilist lähenemist, saavad Teie operaatorid pakkuda Teie klientidele põhjalikku tugikogemust.

Kasutage vestluste ajalugu, et teada saada klientide valupunktidest

Peab olema põhjus, miks teatud kliendid pärast esmakordset toe saamist Teie kaubamärgile ei lähene. On aeg õppida, miks see juhtub. Kasutage vestluste ajalugu, et analüüsida, mis nende vestluste ajal valesti läks ja kuidas seda tulevastes vestlustes vältida.

Püüdke müügivihjeid ja turgutage neid võimsa CRM-integratsiooniga

Reaalajas vestluse lisamine aitab Teie ettevõttel kindlasti rohkem müügivihjeid luua. Nende püüdmine pole aga ainus tulemus, millele soovite keskenduda. Integreerige oma reaalajas vestlus võimsate CRM-platvormidega, näiteks Salesforce, MSDynamics või SugarCRM kvalifitseeritud müügivihjete valimiseks ja ostjate ostmiseks.

Võimaldage sisemised vestlusseansid, et parandada reageerimisaega

Võimaldage oma operaatoritel keerulisi vestlusseansse paremini hallata, lubades ‘sosistavate’ sõnumite kasutamise.

Olge oma klientidele kättesaadav igal ajal ja igal pool

Kahtlemata eeldavad kliendid, et oleksite kiire. Kuid kas see on tõesti võimalik igal ajal? Jah, on. Mobiilirakenduse reaalajas vestluse abil saavad Teie operaatorid vabaduse vastata klientide päringutele olenemata nende asukohast. Pidage meeles, et kohene tugi on võti klientide võitmiseks.

Reaalajas vestlus mõjutab Teie ettevõtte üldist kasvu

Reaalajas vestluse tarkvara puhul on nii palju uurida ja mõista. Reaalajas vestluse eeliseid saab aga saavutada alles siis, kui teate, milliseid strateegiaid tarkvara kasutamisel rakendada. Selle artikliga püüame käsitleda järgmist:

  • kasu, mida ettevõte saab tööriista kasutamisel saavutada
  • näpunäiteid, mis parandavad selle kasutamist

Avastage iseseisvalt

Testige oma teadmisi LiveAgentis.

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
Back to Academy Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo