Tasuta Prooviperiood
  • Academy
  • Mis on reaalajas vestluse tarkvara?

Mis on reaalajas vestluse tarkvara?

Mis on reaalajas vestluse tarkvara?

Reaalajas vestluse tarkvara on süsteem, mis võimaldab kohest kliendituge. Kuidas? Tarbijad saavad lihtsalt klõpsata reaalajas vestluse nupul, mis asub tavaliselt veebilehe paremas alanurgas ja saavad abi reaalajas. Ettevõtted saavad vestlusvidinat kasutada, et toetada olemasolevaid kliente, suhelda potentsiaalsete klientidega ja alustada vestlusi veebisaidi esmakülastajatega, kutsudes nad ennetavalt vestlema.

LiveAgent Live Chat Demo

Reaalajas vestluse tugitarkvara ajalugu

Interneti levikuga on ettevõtted teinud läbi mitmeid olulisi muudatusi, et jõuda tehnoloogiale ja tarbijate kasvavatele nõudmistele järele. Kuna klienditeenindus pidi vastavalt arenema, tekkis vestlus kui uue tugikanalina ettevõtetele, võimaldades seega tarbijatel otse ettevõteteni jõuda ja vältida telefoni ebamugavusi (ootel ootamine, katkestatud kõned jne).

Mõned esimesed reaalajas vestluse tarkvara pakkujad tekkisid 2000ndate alguses. Varased vestlusteenuse pakkujad pakkusid põhilist üks-ühele reaalajas vestlusplatvormi. Ettevõtete tähelepanu pälvis see kontseptsioon aga aeglaselt, kuna seda peeti tavaliselt mittevajalikuks ja pole seda investeeringut väärt. Lisaks oli enamik tarbijaid ikka rohkem harjunud telefoni võtma, et saada oma küsimustele vastused ja probleemid lahendatud.

Viimastel aastatel on reaalajas vestluse tugitarkvara populaarsus kasvanud, kuna kaasaegsed reaalajas vestlussüsteemid on muutunud keerukamaks ja sisaldavad palju täiustatud funktsioone. Seega ei osutunud vestlus enam valikuliseks, kuna enamik tarbijaid eelistab osta tooteid ja teenuseid veebist ning nõuab liikvel olles tuge. Selle tulemusel hinnati 2016. aastal ülemaailmne reaalajas vestluse tarkvara turg 590 miljoni dollarini. Lisaks prognoositakse, et see jõuab 2023. aastaks 997 miljoni dollarini, kasvades 7,5% CAGR-ga (Allied Market Research aruanne).

Millised tööstusharud kasutavad reaalajas vestlustarkvara kõige rohkem?

  • Jaekaubandus ja e-kaubandus
  • Reisimine ja majutus
  • IT ja nõustamine
  • Telekommunikatsioon ja farmaatsia
Mis-on-reaalajas-vestluse-tarkvara

Peamine reaalajas vestluse toe statistika

  • 44% veebipõhistest tarbijatest väidab, et veebipõhise ostmise ajal elusalt inimeselt küsimustele vastuse saamine on veebisaidi üks olulisemaid funktsioone. (Forresteri uuring)
  • 63% klientidest naaseb tõenäolisemalt otsevestlust pakkuvale veebisaidile. ( Forresteri uuring)
  • 60% 18–34 aastastest tarbijatest kasutab klienditeeninduseks regulaarselt reaalajas vestlust. (Microsoft State of Global Customer Service aruanne)
  • 53% klientidest eelistaks enne ettevõtte poole toele helistamist kasutada veebivestlust. (Harris uurimus)
  • 63% milleenialitest eelistab, et nende põhilistele klienditoe küsimustele vastatakse vestluse ja traditsiooniliste kanalite kaudu. (Software Advice)
  • Reaalajas vestlusel on kõrgeim rahulolu kõigi klienditeeninduskanalite puhul (73%), võrreldes 61% e-posti ja 44% telefoni puhul. (eConsultancy)

Millised on reaalajas vestluse peamised funktsioonid?

Mõned olulised reaalajas vestluse tarkvara funktsioonid:

  • Proaktiivse vestluse funktsioon võimaldab agentidel alustada vestlusi veebisaidi külastajatega ja pakkuda kiiret abi.
  • Liikluse reaalajas jälgimine annab sügavama ülevaate külastajate käitumisest. Selle abil saate aru, kust nad tulid ja kuidas nad veebisaiti kasutavad.
Veebisaidi jälgimine-vestluse ülevaade
  • Vestluse jaotamise funktsioon edastab vestlused tasuta operaatoritele või suunab kliendid automaatselt agentide juurde, kes on nendega varem vestelnud.
  • Konserveeritud vastused võimaldavad tugiagentidel reageerimisaega kiirendada, kasutades korduma kippuvate küsimuste jaoks eelnevalt määratletud tekstilõike.
  • Failiedastus võimaldab faile jagada otsevestluste operaatorite ja veebisaidi külastajate vahel.
  • Võrguvälisedvormid võimaldavad külastajatel saata kontaktivormi kaudu sõnumeid isegi siis, kui vestlusoperaatorid pole võrgus.
  • Vestluse küsitluse funktsioon võimaldab Teil saada klientide tagasisidet ja mõõta klientide rahulolu, võimaldades neil hinnata reaalajas vestlusi.

Peamised tegurid, mida reaalajas vestluse tarkvara pakkuja valimisel arvestada

Kuna turul on saadaval arvukalt reaalajas vestluse pakkujaid, võib selle valimine olla keeruline. Siin on vestlusteenuse pakkuja valimisel kõige olulisemad tegurid:

Pilvepõhine vs ise hostitud

Ise hostitud tarkvara on majutatud organisatsiooni tehnilises infrastruktuuris. Pilvega majutatav tarkvara asub aga kolmanda osapoole serveris ja sellel on regulaarsed värskendused, juurdepääsetavus kõikjalt, turvalisus, andmete varundamine ja ööpäevaringne tugi. Mõned teenusepakkujad pakuvad mõlemat võimalust.

Kolmanda osapoole tarkvara integratsioonid

Kõige kaasaegsemad reaalajas vestluse lahendused võimaldavad Teil integreerida kolmanda osapoole rakendusi, nagu sotsiaalmeedia, e-kaubandus, meiliturundus, CRM ja CM -i tööriistad, mis võivad olla ettevõtte jaoks kriitilised.

Lihtne kasutuselevõtt ja kohandamine

Paigaldamise lihtsus ja kasutajasõbralik liides ning mitmesugused saadaval olevad kohandamisvalikud on olulised tegurid enne reaalajas vestluse tarkvara ostmist. Vaadake kindlasti vestlusvidina keelte, stiilide, fontide ja värvide isikupärastamist.

Turvalisus

Turvaline reaalajas vestlus on hädavajalik. Seega on krüpteeritud ühendus, müüja tulemüür, andmete varundamise plaan ja privaatsuspoliitika mõned olulised turvategurid, mille kohta küsida vestlusteenuste pakkujate uurimisel.

Mobiili tugi

Tänapäeval siseneb suur hulk tarbijaid veebisaitidele oma nutitelefonist. Seega on mobiilseadmetele optimeeritud vestlustööriist kättesaadav kõikidele platvormidele ja mobiilseadmetele, eriti e-kaubanduse ettevõtetele.

Täiendavad funktsioonid

Kuigi peamiste otsevestluse funktsioonide omamine on väikese ettevõtte jaoks piisav, vajavad suuremad ettevõtted täiendavaid funktsionaalsusi. Enamik müüjaid pakub tasuta prooviversioone, mis võimaldavad testida kõiki reaalajas vestluse funktsioone.

Avastage iseseisvalt

LiveAgent on kõikehõlmav kasutajatoe lahendus, mis võimaldab Teie agentidel ühe liidese abil tõhusalt kliendipäringuid lahendada. Süsteem sisaldab piletisüsteemi, reaalajas vestlust, kõnekeskust, kliendiportaali, teadmusbaasi, foorumit, sotsiaalmeedia integratsioone ja palju muud. Kui soovite rohkem teada saada, heitke pilk allolevale videole.

LiveAgent Product Tour

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
slido green

Back to Academy Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo