Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Kuidas luua teadmusbaasi

Kas teadsite, et 70% inimestest helistamise ja e-kirja saatmise asemel kasutada vastuste otsimiseks ettevõtte veebilehte?

Ning 51% klientidest eelistab tehnilist tuge läbi teadmusbaasi. If you don’t have a Teadmusbaasi puudumise korral kaotate tõenäoliselt palju potentsiaalseid kliente ja võimalusi vähendada klientide kadumise määra.

Rääkimata sellest, et hästi läbimõeldud teadmusbaas vähendab Teie tugipiletite arvu ja aitab klientidel leida abi iseteenindusest. Mõnikord kipuvad inimesed, kes tunnevad end klienditoe piletimerre uppununa, mõtlema oma klienditoe ressursside suurendamisele, näiteks uute klienditoe esindajate palkamisele.

Kuid tihtipeale pole see vajalik. Ainus mida peate tegema on hästi kavandatud ja põhjaliku teadmusbaasi loomine.

Enne kui liigume teadmusbaasi parimate trikkide ja näpunäidete juurde, vaatame selle hüvesid.

Põhjaliku teadmusbaasi omamise hüved

Teadmusbaasil on palju erinevaid hüvesid ja mõjusid ettevõttele. Vaatame üle ainult paar kõige olulisemat.

Teadmusbaas vähendab tugiteenuse piletite arvu

Kui olete mattunud klienditeeninduse piletite alla, ei pruugi täiendavate klienditeeninduse esindajate palkamine alati parim lahendus olla. Mida aga peaksite tegema, on hea teadmusbaasi tarkvarasse investeerimine.

Nagu eelpool mainitud statistika näitas, eelistavad paljud kliendid esmalt ise abi otsida. Alles pärast seda, kui nad pole lahendusega rahul, on nad valmis Teiega e-posti teel ühendust võtma.

Sellisel juhul võib põhjaliku teadmusbaasi ehitamine, mis kõigile klientide probleemidele vastab, vähendada tugiteenuse pileteid mitmekordselt.

Teadmusbaas võib aidata pöörata rohkem veebilehe külastajaid

Teadmistebaas võib olla hea müügivihjete genereerimise ja muundamise kanal.

Avalikult kõigile nähtava teadmusbaasi lisamine veebilehele aitab potentsiaalsetel klientidel iseseisvalt vastuseid leida.

Mõelge näiteks hinnakujunduse lehele. Kui potentsiaalsed kliendid külastavad hinnakujunduse lehte, on neil paljudes olukordades rohkelt küsimusi.

Seega saate siin oma teadmistebaasi osa kajastades vastata nende küsimustele ja pöörata nad prooviperioodi klientideks – just nii toimis ka lemlist:

Kuidas luua teadmusbaasi

Saate kasutajaid lihtsamini pardale kutsuda

Teadmusbaas mängib sõnaotseses mõttes rolli igas ostutsüklis ja müügilehtris.

Kui teete oma teadmusbaasi kliendi juhtpaneelilt lihtsasti kättesaadavaks, aitab see prooviversiooni kasutajaid efektiivsemalt pardale kutsuda ning suurendada prooviversioonilt tasulisele ümberpööramise määra.

Mis juhtub kui näiteks prooviperioodi kasutajad leiavad end jännis olevat? Rakenduse sisese teadmusbaasi puudumise korral võtavad nad arvatavasti Teiega e-kirja või reaalajas vestluse teel ühendust. Aga kui teil on suur hulk klienditoe taotlusi, saavad nad vastuse tõenäoliselt ühe või kahe päeva jooksul.

See on pikk ajaperiood. Proovikasutajad kaotavad motivatsiooni väga kiiresti ja  pardaletoomise teekona ajal kohese abi pakkumine on äärmiselt oluline.

See on ka põhjuseks, miks teadmusbaasi lisamine kasutaja pardaletulemise protsessi on kohustuslik.

Teadmusbaasi saab lisada oma tootesse erinevatel viisidel. Näiteks saate selleks luua spetsiaalseid rakendusesiseseid lehti või suunata oma kasutajad oma veebisaidi teisele lehele.

Näiteks otsustas Albacross oma rakenduse reaalajas vestluse sisse panna kiire otsinguriba:

Kuidas luua teadmusbaasi

Teadmistebaas võib vähendada Teie klientide kadumise määra ja parandada püsivust

Viimane kuid mitte vähem oluline eelis teadmusbaasi puhul.

Nii nagu pardaleminekuteekonnal, on oluline ka edaspidi oma maksvaid kliente toetada.

Isegi kui nad on tootega rahul ja kui nad on Teie esmaklassilised kliendid, võivad nad sageli tunda frustratsiooni ja pöörduda Teie poole mõne toodet puudutava probleemiga.

Neile iseseisvalt abi otsimise võimaldamine aitab kindlasti Teil vähendada klientide kadumise määra ja täiendada säilitamist.

Kuidas luua teadmusbaas 4 kiire sammuga

Teadmusbaasi loomine LiveAgentiga on kiire ja lihtne.

1. Samm – looge oma LiveAgenti prooviperioodi konto

Lihtsalt minge LiveAgenti veebilehele ning looge oma prooviperioodi konto. Kogu registreerumise protsess võtab vähem kui minuti.

2. Samm – otsige Teadmusbaas oma juhtpaneelilt üles

Kohe pärast LiveAgenti konto loomist otsige juhtpaneelilt üles teadmusbaas. Selleks naivgeerige panteoni pildile vasakul ja valige teadmusbaas. Esimese artikli ja kategooria loomiseks vajutage “Loo”.

3. Samm – looge oma esimene kategooria

Teadmistebaasis hõlpsama navigeerimise ja parema vastuste kättesaadavuse huvides kasutame oma teadmusbaasi korrastamiseks kategooriaid. Kui olete klõpsanud nupul “loo”, valige kategooria ja sisestage pealkiri, märksõnad ning see, kas soovite oma kategooriat avalikult või sisemiselt näidata.

Näiteks võib esimene kategooria olla “hinnakiri”.

4. Samm – Looge artikkel

Kui lõite oma esimese kategooria, on aeg selle sees artikkel luua. Selleks klõpsake lihtsalt oma kategoorial, minge uuesti nupule “loo“ ja valige “artikkel“.

Pange oma artiklile pealkiri, kirjutage sisu ja täitke kõik muud vajalikud väljad. Pärast seda klõpsake lihtsalt nuppu “Loo”.

Õnnitlused!

Olles lõpetanud, looge lihtsalt kõik muud soovitud kategooriad ja teadmusbaasi artiklid ning oleteg valmis oma kliente teadmusbaasi kaudu toetama.

Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent

Nõuandeid ja nippe, kuidas teadmistebaasi maksimaalselt ära kasutada

Parimate tulemuste saamiseks ei ole piisav kõigest teadmusbaasi loomisest. On paar head tava, mida tuleks järgida, kui soovite vähendada tugiteenuse pileteid, pardale tuua rohkem kasutajaid, pöörata rohkem kliente ja vähendada klientide kadumise määra.

Vaatame need üle.

1. Tehke teadmusbaas lihtsasti kättesaadavaks

Teadmusbaasil pole mõtet, kui keegi seda üles ei leia. Seega on oluline teha teadmusbaas kergesti kättesaadavaks veebilehe külastajatele ja klientidele. Siin on paar pilkupüüdvat asukohta, kuhu teadmusbaas paigutada:

  • Hinnakujunduse lehel hindade ja pakettide alla (suurepärane hindadega seotud küsimuste jaoks).
  • Oma veebisaidi navigatsiooni menüüs saate lisada rippmenüü ressurssidega (siia saate lisada oma blogi, teadmistebaasi ja muu, mis võib Teie publikule asjakohane olla).
  • Toote sees saate luua abikeskuse lehe, kus oma teadmusbaasi linkida.
  • Võite kaaluda ka teadmusbaasi lisamist reaalajas vestlusesse, nagu tegi Albacross.

2. Korrastage oma teadmusbaasi nii hästi kui suudate

Hea teadmusbaasi organiseerimine on vajalik klientidele iseteeninduse abi pakkumiseks. Kui teie kasutajad ei leia otsitavat vastust, pole mõtet teadmistebaasi üldse omada. Selleks, et võimaldada kasutajatele parimat võimalikku kogemust, pöörake tähelepanu oma teadmusbaasi struktuurile.

Artiklite jagamine erinevatesse kategooriatesse on alati hea valik

3. Veenudge, et olete kõigest kirjutanud

Teie teadmistebaasi on vaja võimalikult palju vastuseid ja küsimusi. Jõulised teadmiste lehed annavad alati parima tulemuse. Üks võimalus küsimuste leidmiseks on loogiline mõtlemine. Saate oma meeskonnakaaslastega ajurünnakut teha selle üle, mida Teie kasutajad peaksid teadma või millega tõenäoliselt abi vajavad. See on parim lähenemisviis esmakordsel teadmusbaasi kirjutamisel. Veenduge, et lisate võimalikult palju olulisi küsimusi ja vastuseid. Pärast mõnda aega paluge oma tugiteenuse meeskonnal kirja panna kõige tihedamini küsitud küsimused. Kui mõnda küsimust esitatakse mitu korda, kirjutage neile kindlasti vastused ja tehke need oma teadmistebaasis avalikult kättesaadavaks.

4. Ärge unustage vastuste kvaliteeti

Nagu kõik muu, on ka Teie vastuste kvaliteet ülioluline. Pange et oma kasutajate kingadesse. Millised on nende poolt otsitavad vastused ja lahendused? Veenduge, et kõik Teie artiklid oleksid põhjalikud ja asjakohased. Hea tava on vastuseid kõva häälega lugeda ning endalt küsida: “Kas on veel, mida kasutajad võiksid vajada ja mina vastamata jätsin?”

Sel viisil olete kindel, et lisasite kogu vajaliku teabe.

5. Jaotage oma teadmusbaasi artikleid

Üks suurimaid vigu, mida ettevõtted teevad, on lihtsalt oma teadmusbaasi linkimini lehekülje päisest, jalusest või mujalt oma veebilehel. Hea tava on näidata oma teadmistebaasi kasutajatele täpselt siis, kui nad seda vajavad.

See on hetk, mil teadmusbaas ja kasutajate pardaletulemise voog peavad üksteisega sujuvalt mängima. Kasutajate pardaletulemise voolu ajal on soovituslik asjakohaste teadmusbaasi artiklite linke näidata erinevates kasutajaliidese / kasutajakogemuse viipades ja näpunäidetes.

Sel viisil edastate oma teadmistebaasi kasutajatele kontekstis ja vastavalt nende rakendusesisesele käitumisele.

Kokkuvõtteks

Nagu näete, on oluline veebisaidil ja tootes omada hästi kujundatud, pilkupüüdvat, põhjalikku ja lihtsasti otsitavat teadmusbaasi. Rääkimata erinevatest eelistest, mis kaasnevad sellise teadmusbaasi omamisega:

  • Saate klientidelt vähem tugiteenuse pileteid
  • Saate efektiivsemalt pardale tuua uusi kasutajaid ja suurendada prooviversioonist maksvateks kasutajateks konversiooni.
  • Teie klientide lahkumise määr ja säilitamine paranevad.
  • Pöörate oma veebisaidile rohkem inimesi.

Teie õnneks ei pea suurepärase teadmusbaasi loomine olema probleem. LiveAgentiga on seda võrdlemisi lihtne teha. Nii et milleks oodata? Looge kohe LiveAgentis oma prooviperioodi konto ja ehitage oma teadmusbaas nullist mõne minutiga.

Avastage ise

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Discover on your own!

Knowledge is important, but only when put into practice. Test everything in our academy right inside the LiveAgent.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Mis on teadmusbaasi hüved?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Põhjaliku teabebaasi omamise eelised hõlmavad piletite arvu vähenemist, rohkem veebisaidi külastajate konversioone, paremat pardaletuleku protsessi ja madalamat klientide kadumise määra.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Miks peaks teil olema hästi läbimõeldud teadmistebaas? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Hästi läbimõeldud teadmusbaas vähendab Teie tugipiletite arvu ja aitab klientidel leida abi iseteenindusest.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kuidas saaksite oma teadmistebaasist maksimumi võtta?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Hea teadmusbaasi organiseerimine on vajalik klientidele iseteeninduse abi pakkumiseks. Kui teie kasutajad ei leia otsitavat vastust, pole teadmistebaasi üldse mõtet omada. Jälgige oma teadmusbaasi struktuuri, et pakkuda kasutajatele parimat võimalikku kogemust. Artiklite kategooriatesse jagamine on alati hea valik.” } }] }
Tagasi Akadeemiasse Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo