Tasuta Prooviperiood
  • Academy
  • Kuidas valida piletisüsteemi – Kontrollnimekiri

Kuidas valida piletisüsteemi – Kontrollnimekiri

Turul on saadaval lai valik erinevaid piletitarkvara tööriistu. Seega võib Teie ettevõttele sobiva valimine olla üle jõu käiv, keeruline ja aeganõudev ülesanne. Võibolla olete juba jänni sattunud halvasti sobiva lahendusega, või olete platvormide otsingu ja hindamisega alustamas. Suure tõenäosusega puutute kokku hulga pakkujatega, kes väidavad, et nende toode on parim. Teadliku valiku tegemine algab heast funktsioonide loendi võrdlusest. Allpool on 8-astmeline piletisüsteemi kontrollnimekiri, et valida Teie ettevõttele kõige sobivam piletihaldussüsteem.

8 sammu oma ettevõttele sobiva piletitarkvara valimiseks

1. Tehke kindlaks oma tugimeeskonna vajadused

Teie tugimeeskond kasutab ja tugineb pidevalt piletisüsteemile. Seetõttu võiksite esimese sammuna rääkida oma meeskonna liikmetega ja koguda tagasisidet. Näiteks probleemid, millega nad praegu silmitsi seisavad ja millist piletisüsteemi lahendust nad eelistaksid. Nii saate määrata, milline tarkvara võimaldaks neil kliente paremini toetada ning lihtsustades nende igapäevast rutiini ja suurendades tootlikkust.

2. Arvestage klientide vajadustega

Kuigi Teie peamine mure on leida omale piletitarkvara tööriist, mis maksimeerib Teie tugimeeskonna tõhusust, peaksite samuti välja selgitama, milline lahendus võimaldab neil pakkuda sujuvat ja järjepidevat klienditeeninduse kogemust. Mõelge ideaalsele klienditoe suhtlusele. Milline on Teie praegune teeninduskogemus kliendi vaatenurgast? Millised piletisüsteemi funktsioonid ja võimalused aitavad Teie meeskonnal kliendikogemust parandada?

3. Pange paika oma piletisüsteemi eelarve

Paljud väikeettevõtted ignoreerivad piletitarkvara, eeldades, et nad ei saa seda endale lubada. Paraku ongi mõned piletisüsteemi tööriistad suunatud suurtele ettevõtetele ja neil on kõrgemad liitumisplaanid. Samuti on aga palju teisi, mis sobivad suurepäraselt VKEdele ja on palju mõistlikuma hinnaga. Kui maksumus on Teie organisatsiooni jaoks kriitiline tegur, määrake eelarve ja uurige võimalusi, mis vastavad Teie eelarvepiirangutele. Kui tööriist ei paku seda, mida vajate, jätkake järgmise rakenduse hindamisega.

4. Valige sobiv piletitarkvara tüüp

Mõelge piletitarkvara tüübile, mis on Teie ettevõtte suurusele ja vajadustele kõige sobivam. Siin on piletisüsteemi tüübid: Pilvepõhised ja veebipõhised (SaaS) lahendused sobivad tavaliselt paremini väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele, kuna neid on lihtsam paigaldada ja kasutada, nad pakuvad suurt mastaapsust ja paindlikkust, neid saab rakendada madalate kuludega, pole vaja installida oma serveritesse ja nende haldamiseks pole vaja ettevõttesisest IT-ekspertiisi. Samas kui kohalikke, suurettevõtte ja avatud lähtekoodiga süsteeme eelistavad enamasti suured organisatsioonid, kes soovivad täielikult kontrollida andmete turvalisust ja teabe privaatsust, kuna neid lahendusi hostitakse kohapeal kliendi enda serveris. Need on ka kulukamad ja raskem rakendada.

LiveAgent: Ticketing Software Demo

5. Tehke kindlaks, milliseid funktsioone otsite

Looge oluliste (kohustuslike) ja mitteoluliste (tore omada) funktsioonide loend. Nii saate oma tarkvara pakkujate valikut kitsendada ja kasutada loendit erinevate tööriistade võrdlemisel. Kui olete nimekirjaga hädas, paluge oma klienditoe meeskonnal üles kirjutada kõik funktsioonid, mis neile pähe tulevad ja millest nad abi leiaksid. Seejärel asetage need kummassegi veergu, et koostada õige piletisüsteemi funktsioonide kontrollnimekiri.

Kui pakute erinevaid klienditoe võimalusi, peaks tööriist olema võimeline koondama kõik mitmelt kanalilt saabuvad taotlused ühte tsentraliseeritud postkasti.

Automatiseerimise võimalused on samuti olulised jõulise piletite haldamise süsteemi jaoks. See tagab, et piletid suunatakse alati õigetele agentidele, mis võimaldab kiiret ja tõhusat lahendust.

Koostööfunktsioonid, sildistamine, konserveeritud vastused, SLA haldamine, aruandlus ja analüütika võivad samuti Teie klienditeeninduse meeskonnale olulised olla. Muud olulised tegurid, mida tuleb kaaluda koos funktsioonide valikuga on rakendamise ja kasutamise lihtsus, kohandamisvõimalused, andmete turvalisus ja privaatsus ning tööriista toe kättesaadavus.

6. Pöörake tähelepanu mastaapsusele ja integreerimisvõimalustele

Valikute hindamisel pöörake tähelepanu tööriista mastaapsusele. Kas see suudab Teie ettevõttega koos kasvada, et saaksite vajadusel üle minna kõrgemale tellimisplaanile? Samuti on oluline tagada, et piletite haldamise lahendus integreerub hästi Teie organisatsioonis kasutatavate tarkvaratööriistadega. Näiteks e-kaubanduse või maksete töötlemise süsteemid, kliendisuhete haldamise tarkvara, veebianalüütika jne.

7. Tehke lühike nimekiri potentsiaalsetest pakkujatest ja katsetage tarkvara

Tehke võimalikest piletitarkvara pakkujatest nimekiri, mis vastab Teie soovitud kohustuslike funktsioonide komplektile ja pakub Teie eelarvele sobivaid hinnakavasid. Kui teil on paar võimalust proovida, registreeruge tasuta prooviversiooniks , et testida iga lahendust. Nii näete, milline neist sobib Teie vajadustele kõige paremini. Arvestage siiski, et mõned müüjad ei anna tasuta juurdepääsu kõigile tööriistaga saadaolevatele funktsioonidele. Kaasake oma klienditoe meeskond iga piletisüsteemi testima. Parim lahendus on see, mida nad saavad hõlpsasti kasutusele võtta ja töösse rakendada.

8. Kontrollige, mida teised kasutajad tööriista kohta ütlevad

Katsetamistest on tõesti abi. Siiski ei saa Te tööriista samal viisil kasutada, kui tegelete klientide päringutega täies mahus. Seetõttu täielikuma pildi saamiseks on mõttekas täiendavalt kontrollida kasutajate ülevaateid (veebisaitidel nagu Capterra või G2Crowd). Nii näete, kuidas erinevate piletisüsteemide kliendid räägivad oma kogemustest ning sellest, mida nad oma kasutatava tarkvara puhul naudivad ja mis neile ei meeldi. Lisaks kõrgelt hinnatud arvustustele vaadake kindlasti ka negatiivseid (kui neid on). Nii saate aru, kus tööriistal puudujääke ja millised võimalikud probleemid võivad tekkida.

Õige piletihalduslahenduse hankimine on suurepärane investeering Teie teenindusmeeskonda, klientidesse ja lõpuks ka ettevõttesse. Läbimõeldult ja hoolikalt kaaludes piletitarkvara tööriistu ja valides oma organisatsioonile sobivaima, valmistate oma meeskonna ette eduks ja parandate oma klientide teeninduskogemust.

Avastage iseseisvalt

Teadmised on olulised, kuid ainult siis, kui neid praktikas rakendatakse. Proovige kõike meie akadeemias õpitut otse LiveAgentis.

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
Back to Academy Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo