Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Kasutajatoe varustus

Milline varustus on vajalik kasutajatoe toimimiseks?

Kasutajatoe töötajad vastavad klientide päringutele ja pakuvad klientidele tehnilist abi, kasutades kasutajatoe tarkvara. Lisaks kasutajatoe meeskonnale kontoriruumi pakkumisele nõuab kasutajatoe loomine ja haldamine minimaalseid investeeringuid agentide varustusse. Põhimõtteliselt vajab kasutajatoe agent arvutit, peakomplekti sissetulevate/väljaminevate kõnede käsitlemiseks ja kiiret internetiühendust, et alustada tööd.

Arvutid ja peakomplektid

Tavaliselt on pilvepõhise kasutajatoe minimaalsed nõuded arvutile vähemalt 2 GHz mitmetuumaline protsessor, vähemalt 4 GB (soovitavalt rohkem) mälu (RAM) ja vähemalt 500 MB vaba kõvakettaruumi. Kui teie kasutajatugi hakkab haldama kõnesuhtlust, vajab teie meeskond ka kvaliteetseid kõrvaklappe. Neil peaks olema mürasummutusfunktsioon, mis aitab minimeerida segavaid asjaolusid, mis võivad takistada agentidel kvaliteetset teenust pakkuda.

Stabiilne internetiühendus

Selleks, et tagada tõrgeteta teenus ja tarkvara sujuv toimimine, on kasutajatoe käitamiseks vaja kiiret ja stabiilset internetiühendust, millel on piisavalt ribalaiust, et tulla toime sissetulevate piletite ja telefonikõnede mahuga. Kehv internetiühendus mõjutaks negatiivselt kasutajatoe agentide ja klientide vahelise suhtluse kvaliteeti.

Eraldatud kontoriruumid

Ettevõtte sisemise kasutajatoe loomine nõuab sellise kontoriruumi eraldamist ja varustamist, mis pakuks agentidele piisavat mugavust ja turvalisust. Tööruumi suurus, funktsionaalsed ja riistvaralised nõuded sõltuvad suuresti teie kasutajatoe meeskonna suurusest ja toetatavatest meediaformaatidest.

Täiendav varustus

Kuigi pilvepõhised kasutajatoe lahendused on üha enam levinud väikestes ja keskmise suurusega ettevõtetes, võivad suuremate kasutajatoe meeskondadega suured organisatsioonid eelistada kohapealset kasutuselevõttu. Kohapealse kasutajatoe loomine ja käitamine eeldab lisaks oma serverite olemasolu kasutajatoe tarkvara majutamiseks. Kasutajatoe tarkvara pakkuja loetleb tavaliselt konkreetsed serverinõuded.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

Try LiveAgent

Mis on kasutajatoe tööriistad?

Kasutajatoe tarkvara

Selleks, et tõhusalt käsitleda klientide suhtlust ja teeninduspäringuid erinevatest tugikanalitest, peavad agendid olema varustatud professionaalse kasutajatoe tarkvaraga, mis on varustatud õigete funktsioonide ja võimalustega. Piletite haldamine, automatiseerimise reeglid, SLA-haldus, mitmekanalilise suhtluse tugi, aruandlus ja iseteeninduse võimalused on mõned kaasaegsete kasutajatoe lahenduste olulised funktsioonid.

LiveAgent - kliendiväärtuse loomine kasutajatoe abil

Kliendisuhete haldamine

Kliendisuhete haldamine on kvaliteetse toe ja sujuva teeninduskogemuse tagamisel kriitilise tähtsusega. CRM salvestab kogu teavet, mis on seotud klientide ja organisatsiooni vahelise suhtlusajalooga. See võimaldab kasutajatoe agentidel pakkuda väga asjakohast ja isikupärastatud tuge. Enamik kasutajatoe süsteeme on sisseehitatud CRM-süsteemiga või võimaldavad integreerimist ettevõtte olemasoleva CRM-süsteemiga.

CRM-LiveAgent

Kõnede haldamise tööriistad

Kasutajatoe töötajad võivad kasutada kliendisuhtluse toetamiseks kõnede haldamise tööriistu. Kasutades kõnekeskuse ja VoIP-funktsioonide integreerimist kasutajatoe abil saavad agendid tegeleda sissetulevate kõnede ja väljaminevate kõnedega. Sellised funktsioonid nagu automaatne kõnejaotus (ACD), kõnede marsruutimine, kõnede salvestamine ja muud kõnekeskuse funktsioonid tagavad sissetulevate kõnede tõhusa haldamise, samas kui automaatsed valimisvahendid (näiteks automaatne valimine, ennustav valimine ja võimsad valimisvahendid) võivad olla vajalikud suurte väljaminevate kõnede mahu käsitlemiseks.

Kõnede jaotamise seaded kontaktkeskuse tarkvaras - LiveAgent

Tulemuslikkuse järelevalve vahendid

Kasutajatoe tarkvarasüsteemid sisaldavad tavaliselt raportite ja analüüsimise tööriistu või neid saab integreerida nendega, mis annavad juhtidele ülevaate agentide tõhususest ja tulemuslikkusest ning võimaldavad jälgida kriitilisi kasutajatoe näitajaid ja KPI’sid. Nende andmete põhjal saavad kasutajatoe meeskonna juhid tuvastada täiustamist vajavad valdkonnad või välja selgitada ebatõhusad agendid, kes ei täida tulemuseesmärke ja vajavad täiendavat koolitust.

Tulemusaruanne klienditoe tarkvaras - LiveAgent

Tööjõu haldamise tööriistad

Selleks, et tagada kasutajatoe tugikeskuse nõuetekohase personali olemasolu ja selle maksimaalset tõhusust, saavad kasutajatoe juhid lisaks kasutada tööjõu haldamise tööriistasid. WFM-tarkvara võimaldab kasutajatoe juhtidel arvutada ja prognoosida kasutajatoe personalivajadust, koostada ja määrata asjakohaseid agentide tööplaane, jälgida agentide tööplaanidest kinnipidamist ja nende vastavust tööplaanidele.

Kui palju tegelikult maksab uue kasutajatoe loomine?

Kasutajatoe tugikeskuse nullist ülesehitamise tegelikke kulusid mõjutavad mitmed tegurid, näiteks teie ettevõtte ja tugimeeskonna suurus, teie klienditoe eelarve ja kasutajatoe tarkvara tüüp (kohapealne või brauseripõhine abiteenuste tarkvara). Kui arvutate oma ettevõtte uue kasutajatoe keskuse loomise ja käitamise kogusummasid, võtke arvesse järgmisi kulusid:

  • Uute töötajate töölevõtmise ja koolitamise kulud
  • Töötajate palgad, hüvitised ja halduskulud
  • Kontoriruumide rendikulud (kui ei palgata kaugtöötajaid)
  • Jooksvad kulud kontori kommunaalkuludele ja internetiühendusele
  • Kontorimööbel (lauad, toolid)
  • Varustus agentidele (arvutid, peakomplektid)
  • Kasutajatoe tarkvara ja kõnede kulud

Klienditoe keskuse loomise ja haldamise kulud sõltuvad samuti sellest, kas valite pilvepõhise või kohapealse kasutuse. Pilvepõhised kasutajatoe tarkvaralahendused, nagu LiveAgent, nõuavad igakuist liitumistasu, mis võib erineda sõltuvalt hinnapaketist, mille te valite ja pakutavate funktsioonide valikust. Kohapealsed kasutajatoe vahendid nõuavad alginvesteeringuid, mis hõlmavad nii tarkvara litsentsi ja serverite ostmist kui ka pidevat hooldust ja tegevuskulusid.

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

KKK

Milline varustus on vajalik kasutajatoe toimimiseks?

Ettevõttesisese kasutajatoe loomiseks ja toimimiseks on vaja kontoriruumi (kui te ei kavatse luua kaugtööpõhist kasutajatuge, mille agendid töötavad oma asukohast), sobivaid agentide seadmeid (lauaarvutid/ sülearvutid, kõrvaklapid) ja stabiilset kiiret internetiühendust, mille ribalaius on piisav, et rahuldada teie piletite mahtu. Kohapealsete kasutajatoe lahenduste rakendamiseks on lisaks vaja oma servereid andmete säilitamiseks ja haldamiseks.

Mis on kasutajatoe tööriistad?

Erinevatest kommunikatsioonivahenditest saabuvate päringute tõhusaks käsitlemiseks peavad agentidel olema täisfunktsionaalne kasutajatoe tarkvara, mis on integreeritud CRM- ja kõnejuhtimistööriistadega. Lisaks võivad kasutajatoe juhid kasutada aruandlus- ja analüüsivahendeid, et jälgida erinevaid kasutajatoe näitajaid ja põhinäitajaid ning tööjõuhaldusvahendeid, et tagada kasutajatoe tõhus personalivalik ja agentide planeerimine.

Kui palju tegelikult maksab uue kasutajatoe loomine?

Uue kasutajatoe loomise ja toimimise kulude arvutamisel arvestage kontoriruumide rendi ja kommunaalkulude, mööbli ja agentide varustuse, töötajate palkade, uute agentide palkamise ja koolitamise ning kasutajatoe tarkvara maksumust. Kui tegemist on kohapealsete kasutajatoe lahenduste kasutuselevõtuga hõlmavad lisakulud tarkvara litsentsi, oma serverite majutamise ja pideva hoolduse kulusid, samas kui pilvelahendused nõuavad pidevaid kuutasusid.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Milline varustus on vajalik kasutajatoe toimimiseks?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ettevõttesisese kasutajatoe loomiseks ja toimimiseks on vaja kontoriruumi (kui te ei kavatse luua kaugtööpõhist kasutajatuge, mille agendid töötavad oma asukohast), sobivaid agentide seadmeid (lauaarvutid/ sülearvutid, kõrvaklapid) ja stabiilset kiiret internetiühendust, mille ribalaius on piisav, et rahuldada teie piletite mahtu. Kohapealsete kasutajatoe lahenduste rakendamiseks on lisaks vaja oma servereid andmete säilitamiseks ja haldamiseks.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Mis on kasutajatoe tööriistad??”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Erinevatest kommunikatsioonivahenditest saabuvate päringute tõhusaks käsitlemiseks peavad agentidel olema täisfunktsionaalne kasutajatoe tarkvara, mis on integreeritud CRM- ja kõnejuhtimistööriistadega. Lisaks võivad kasutajatoe juhid kasutada aruandlus- ja analüüsivahendeid, et jälgida erinevaid kasutajatoe näitajaid ja põhinäitajaid ning tööjõuhaldusvahendeid, et tagada kasutajatoe tõhus personalivalik ja agentide planeerimine.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kui palju tegelikult maksab uue kasutajatoe loomine?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Uue kasutajatoe loomise ja toimimise kulude arvutamisel arvestage kontoriruumide rendi ja kommunaalkulude, mööbli ja agentide varustuse, töötajate palkade, uute agentide palkamise ja koolitamise ning kasutajatoe tarkvara maksumust. Kui tegemist on kohapealsete kasutajatoe lahenduste kasutuselevõtuga hõlmavad lisakulud tarkvara litsentsi, oma serverite majutamise ja pideva hoolduse kulusid, samas kui pilvelahendused nõuavad pidevaid kuutasusid.” } }] }
Tagasi Akadeemiasse Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo