AI Assist veatu klienditeeninduse loomiseks

Avastage LiveAgenti AI Assisti funktsioon, mis muudab klienditeeninduse revolutsiooniliseks.

Awards
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Täiendage oma klienditeeninduse mängu juba täna!

Proovige TASUTA meie revolutsioonilist AI Assisti (ühendades API kaudu oma OpenAI konto) ja tunnetage muutust.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

AI assist

Level up your support with AI-toel vastused

Tehisintellekti (AI) kasutamine klienditoes võib globaalselt muuta äritegevuse revolutsiooniliseks. Tehisintellekti vastused jäljendavad inimestevahelist suhtlust ja parandavad klienditeeninduse kogemust, käsitledes suuri kliendipäringute mahte. Tehnoloogia aitab muuta vastuste mustandid professionaalseteks vastusteks, mis suurendab kliendirahulolu.

Lisaks säästab tehisintellekt inimagente korduvate päringute küüsist, võimaldades neil keskenduda keerulistele probleemidele, mis nõuavad inimeste sekkumist. Tehisintellekti ja inimestevahelise suhtluse ühildamine tagab erakordse, tõhusa ja spetsialiseerunud klienditeeninduse, mis parandab lahendusaegu ja suurendab klientide lojaalsust.

AI assist

Looge ja kohandage vastuseid efektiivselt

Üldiselt töötab AI klienditeeninduses masinõppe, loomuliku keele töötlemise ja andmeanalüüsi jõul. Need tehisintellekti tööriistad on koolitatud varasemate andmete ja kliendisuhtlemise põhjal, võimaldades seeläbi kohandada vastuseid klientide päringutele. Tehisintellektil põhinev klienditugi ei kasuta ainult eelseadistatud või skriptitud vastuseid, kuna AI suudab luua oma vastuseid vastavalt olukorrale.

Sisuliselt mõistab AI klientide unikaalseid eelistusi ja kasutab seda arusaama isikupärastatud kliendikogemuse pakkumiseks. See isikupärastamine parandab klientide kogemusi, suhteid ja suurendab ettevõtete tulusid.

AI assist

Määrake vaevata oma eelistatud toon

Vestluste isikupärastamine suudab hõlpsasti määrata klientidega suhtlemise tooni. See võib hõlmata sõbralikku ja pingevaba keelekasutust korduvkliendi puhul või formaalsemat ja informatiivsemat keelekasutust uue kliendi puhul. AI-toega klienditoe süsteemid suudavad hinnata ka sisendite emotsionaalset tooni, et reageerida empaatiliselt, pannes kliendi tundma, et teda kuulatakse ja hinnatakse.

AI assist

Täiustage oma vastuseid AI õigekirjakontrolliga

AI särab täiustatud õigekirjakontrollis. AI grammatika tööriistad võivad oluliselt parandada klienditeenindajate suhtlusoskusi. Need tööriistad loevad ja analüüsivad agentide pakutavat teksti, tuvastavad grammatilisi vigu, õigekirjavigu, kirjavahemärke ja lauseehitusprobleeme. Pärast probleemide tuvastamist soovitavad nad parandusi, tagades et agendid annavad professionaalseid ja grammatiliselt korrektseid vastuseid.

Tehisintellekt võimaldab klienditeenindajatel pakkuda selgeid, arusaadavaid ja veatuid vastuseid, mis aitavad parandada kliendikogemust ja edendavad kaubamärgi lojaalsust.

AI assist

Pakkuge AI Assistiga lihtsat mitmekeelset tuge

LiveAgenti AI Assist põhineb OpenAI ChatGPT-l, mis kasutab loomuliku keele töötlust (NLP), et mõista, tõlgendada ja vastata klientide päringutele erinevates keeltes. See tehnoloogia aitab sellel tehisintellektil põhineval klienditeeninduse funktsioonil murda keelebarjääre ja suhelda klientidega kõikjalt maailmast nende emakeeles, parandades seeläbi klientide rahulolu.

See võimalus laiendab teie ettevõtte haaret ja loob kaasava kogemuse kõigile klientidele, olenemata nende keelelistest eelistusest.

Iseloomustused

Hankige LiveAgent
ja liituge 7000 õnneliku kliendiga

  • Roman Bosch
    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kaubanduse veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Randy Bryan
    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.
    David Chandler Volterman
  • David Chandler
    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.
    David Chandler Caucasus Communications Service

Parim hinna ja kvaliteedi suhe

Valisime oma hinnaplaanidesse funktsioone hoolikalt, et saaksite valida kõige soodsama paketi parima hinnaga. Makske ainult selle eest, mida kasutate, ilma eelarvet lõhki ajamata.

14- või 30-päevane prooviperiood
Tasuta 14-päevane prooviperiood vaba e-postiga või 30 päeva ettevõtte e-postiga
Ei vaja krediitkaarti
ja palju muud
$9 kuu

Small business

  • Piiramatu sedelite ajalugu
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 kuu

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 kuu

Tasuta

  • 7 päevane piletite ajalugu
  • 1 e-posti aadress
  • 1 vestlusnupp
  • 1 contact form

Mõistke AI Assisti jõudu

Kuidas võib LiveAgenti AI Assist teie klienditeenindusega seotud jõupingutused järgmisele tasemele viia? Järgmistes jaotistes saate teadmisi tehisintellekti abil vastuste genereerimisest, selle võimest parandada agentide täpsust ja tootlikkust ning uurida mitmekeelse toe võimaluste kohta.

Kui olete valmis, hakkame kohe pihta!

Kuidas tõhusalt viipasid luua ja kirjutada

Soovitud väljundi tagamiseks õigete viipade kirjutamine on omaette kunst. Enne kui jõuame üksikasjalike AI ja LiveAgenti kasutamise juhiste juurde, arutleme kõigepealt, kuidas tõhusaid viipasid kirjutada.

  • Olge täpne: Veenduge, et viibad oleksid konkreetsed, et tehisintellekt saaks kontekstist aru ja annaks selgeid vastuseid. Vältige ebamäärase või üldise keele kasutust, et tagada täpsed vastused.
  • Kasutage lihtsat keelt: Lihtsuses peitub võlu. Kasutage kergesti arusaadavat keelt. Võimaluse korral vältige tehnilist kõnepruuki või liiga keerulist keelekasutust.
  • Isikupärastage oma viipasid: Kohandage viipasid vastavalt oma brändi toonile ja stiilile. Kui teie bränd kasutab vabamat stiili, veenduge et ka teie juhised kajastaksid seda.
  • Julgustage kaasatust: Kujundage oma juhised viisil, mis julgustab klienti AI-süsteemiga rohkem tegelema, muutes selle interaktiivsemaks.

Nüüd, kui oskate AI viipasid kirjutada nagu proff, vaatame, kuidas neid teadmisi LiveAgenti AI Assistiga rakendada!

  • Logige sisse oma LiveAgenti kontole.
  • Aktiveerige AI Assist funktsioon.
  • AI Assisti lubamiseks avage Seadistamine > AI > Seadistage AI pakkuja ja lisage oma OpenAI API võti

Zoom inAI Assisti paigaldusprotsess LiveAgentis

  • Avage Seadistamine > AI > Vastuste soovitused ja klõpsake käsul Luba.

Zoom inLiveAgenti vastuste soovituse funktsiooni ekraanipilt

  • Valige pilet, millele soovite AI Assistiga vastata, avage vastusekast ja kirjutage oma vastuse mustand. Valige mustandi tekst ja klõpsake piletiliidese valikute ribal asuval nupul Vastamise abiline.

Zoom inPilt, mis näitab nupu Answer assistant asukohta LiveAgenti agendiliideses.

  • Täitke väljad, et anda AI Assist küsimusele vastamiseks kontekst.
  • Esimesel väljal näete oma valitud mustandi teksti.
  • Teisel väljal teavitage tehisintellektile, mida teha ülaltoodud väljal antud sisendiga.
  • Valige liidese alumises paremas servas genereeritud vastuse hääletoon.
  • Klõpsake nupul Genereeri.

Zoom inPilt, mis kujutab AI Assisti liidest LiveAgentis koos tooni ja genereerimise nupuga.

  • Kui AI Assist loob teie sisendi põhjal vastuse, võite selle rakendamiseks klõpsata käsul Kasuta seda teksti või uue alternatiivse vastuse saamiseks klõpsata nuppu Genereeri uuesti. Teise võimalusena võite kasutada teist välja, et lisada kohandusi juba loodud tekstile ja klõpsata uuesti nupul Genereeri.

Zoom inPilt, mis kirjeldab üksikasjalikult tehisintellekti loodud kliendi vastuse rakendamist või uuesti genereerimist.

  • Kui valite valiku Kasuta seda teksti, kuvatakse piletiliideses tehisintellekti loodud vastus. Selle kasutamiseks kliendi päringule vastamiseks vajutage lihtsalt nuppu Saada.

Zoom inPileti liides AI loodud vastusega.

Tehke AI Assistiga oma piletisüsteemi protsessid sujuvamaks

Teine valdkond, kus AI Assist võib osutuda hindamatuks, on teie klienditeeninduse toimingute sujuvamaks muutmine ja täiustamine. Keelemudel võimaldab AI Assist klientide päringutest aru saada ja neile vastata täpselt ja koheselt, vähendades märkimisväärselt reageerimisaega.

Suure piletimahuga tegelemisel kasutab AI Assist intelligentset automatiseerimist, et koormaga tõhusalt toime tulla, soovitades sobivaid piletite edastusi ja asjakohaseid silte.

AI Assist hoiab ära ka korduvate päringute ülekoormuse, genereerides kiiresti asjakohased vastused. Nii suurendab see tõhusust ja vähendab probleemi lahendamiseks kuluvat aega.

Suurendage oma klienditoe täpsust

AI Assist kasutab tehisintellekti klientide päringute igakülgseks töötlemiseks ja mõistmiseks. Nagu te juba teate, saavutatakse see NLP abil, mis võimaldab tehisintellektil tõlgendada inimkeelt koos kontekstiga. Seega saavad klienditoe agendid kliendi probleemidest täpsemalt aru.

Mõelge näiteks kliendile, kellel on keeruline tehniline probleem, ja kes võtab ühendust klienditeenindusega. Selle asemel, et agent kulutaks aega probleemi väljaselgitamiseks, saavad nad probleemi sisestada tehisintellektil toimivasse töötavasse tööriista. AI dekodeerib probleemi, määrab varasematest lahendustest tuletatud andmetest võimalikud lahendused ning annab täpse ja sobiva vastuse. Seejärel saab agent selle teabe kliendile edastada, lahendades probleemi kiiresti ja täpselt.

AI Assist mitmekeelse klienditoe pakkumiseks

Peagi suudab AI Assist süveneda tekstiandmetesse ja mõista kliendi päringu konteksti, sentimenti ja kavatsusi, isegi kui see on teises keeles. See aitab säilitada erinevate keelte nüansse ja pakkuda sobivaimat vastust. Nii saavad ettevõtted pakkuda sujuvat, täpset ja kiiret kliendituge, mis parandab oluliselt klientide rahulolu ja kogemusi.

Oletame näiteks, et hispaania keelt kõnelev klient saadab päringu tellimuse kohta, mida ta pole kätte saanud. AI Assist mõistab päringut, hoolimata sellest, et see on hispaania keeles, ja tuvastab sobiva vastuse. See võib sisaldada eelnevalt kirjutatud sõnumit, mis annab kliendile nõu, kuidas oma tellimuse olekut kontrollida, või kaasab keerukamate probleemide korral päringule automaatselt inimagendi. Seejärel saab inimagent selle päringu koos ettevõtte eelistatud keelde tõlgitud sõnumiga, mis muudab globaalsetele klientidele vastamise ettevõtetele lihtsaks.

Kuigi see on praegu veel arendamisel, on see võimalus peagi saadaval ka LiveAgenti klientidele.

Kokkuvõte

Süvenedes digitaalsesse ajastusse, pole AI-toega tööriistad, nagu LiveAgenti AI Assist, mitte ainult revolutsioonilised, vaid ka hädavajalikud. AI rakendamine klienditeeninduses on toonud kaasa kiire reageerimisaja, ainulaadse isikupärastamise ja parema üldise kliendikogemuse.

AI Assist viib selle sammu võrra kaugemale, suurendades täpsust, lihtsustades piletite töötlemist ja pakkudes tõhusat mitmekeelset tuge. See geniaalne tööriist määratleb kliendituge uuest küljest, pakkudes sujuvat, tõhusat ja vajadustele vastavat klienditoe süsteemi, mis suudab teenindada kliente üle kogu maailma.

Kui olete huvitatud oma ettevõtte toe suurendamisest, võite kasutada LiveAgenti 30-päevast tasuta prooviperioodi, et testida AI Assisti ja näha, kui palju see teie ettevõtte toiminguid muuta suudab.

Related Articles to AI Assist veatu klienditeeninduse loomiseks

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x